En tidlig juleaften.

Det blir nok ikke mye PC tid for de fleste der ute i bloggverden, har prøvd å tatt igjen det jeg ikke har fått med meg innimellom, men da har det jo ikke blitt tid igjen til min egen blogg. Må prøve å få skvist inn det jeg vil poste mellom arbeidsøktene den neste uken. Om nøyaktig en uke er jeg ikke langt unna å trå bena mine på bakken i Orlando igjen, det har egentlig ikke helt gått opp for meg enda at jeg skal snart tilbake til mitt favoritt sted på jorda! Og jeg har fri til å gjøre hva jeg vil hele tiden jeg er der! Håper hele ferien blir utnyttet til det fulle, har i alle fall planer om hvis det blir noen hjemmekvelder på oss så stikker jeg på kino. Er jo så utrolig mange kinofilmer jeg må få med meg i nærmeste fremtid!

Men over til hva som har vært. I dag har vi nemlig feiret på en måte jul. Hadde besteforeldrene mine på besøk og serverte julemiddagen, og hadde en fin familie kveld som ble brukt på å bli alt for mette, se på håndballkamp, titte på bildene mine fra Dubai og åpne noen julegaver fra hverandre. Har noen pakker vi skal ha med til hverandre til USA, så det blir jo flere slike kvelder på meg denne julen 😀

 

Image2

15 tanker om “En tidlig juleaften.

  1. Kos med tidlig jul da:) Dere får ha en super fin tur!

    SV;Herlig å bli ferdig med julegaver i tid i år:) Slipper å stresse med det et par dager før jul 🙂

    Var kjempe koselig idag på brettspillaften og den tapasen var kjempe god! Du får ha en super fin Usa tur!

    • Tusen takk! Det regner jeg med at vi gjør 😀

      // Pleier som regel å bli ferdig med julegaver ganske tidlig jeg. Har ikke så mange å kjøpe til .p

      // Takk, spiser fortsatt på restene :p

  2. Åh, så koselig med en liten julaften på forskudd! Vi gjorde noe lignende med mine besteforeldre før vi dro, slik at savnet etter den vanlige julen ikke blir for stor under ferien 😉 Skjønner ikke helt at det er jul snart, selv om julepynten tar helt av enkelte steder her i USA. xD

Legg igjen en kommentar