De første dagene i Florida.

Har det selvfølgelig helt herlig så langt. Selvom vi ikke har gjort stort mye. Kom frem sent på kvelden lille juleaften, og dro rett til Wal-Mart, trøtte som noen strømper for å kjøpe nødvendigheter til leiligheten. Var lenge våken før vi kom i seng den dagen! På juleaften var det ikke mye til juleaften feiring, men det gjør jo ingen ting, vil heller nyte mitt favorittsted på hele jord. Vi våknet tidlig på juleaften og dro ut på Publix, den lokale matbutikken, og var der alt for lenge. Etterhvert dro vi ut til Wal-Mart, igjen, og så til Outletten. Finally! Vet virkelig ikke hvor mange timer av livet mitt jeg har brukt å rusle rundt på det senteret. Det ble mest broren min som gikk i de butikkene han måtte, siden vi andre har noen flere uker å shoppe her på. Men fikk uansett selvfølgelig funnet meg noen kupp! Senere på kvelden dro vi til Downtown Disney, hvor vi gikk i julebutikken og kjøpte kakao og milkshake fra Ghirardelli.

I går var det en sen start på dagen, vi bare spiste masse godt til frokost, inkludert grøt selvfølgelig. Etterhvert kom jeg og Pappa oss til bassenget hvor vi var en stund, og nøt en deilig 1. juledag! Senere på ettermiddagen fikk vi endelig åpnet julegavene våres, og fikk både ting jeg hadde lyst på og trengte, så det er jo bra! 😀 Samtidig holdt vi på å forberede julemiddagen, som besto av kalkun, stuffing, grønnsaker, rosenkål med bacon og kjempegod hvitløkspotetmos. Vi spiste oss alt for gode og mette, og jeg klarte å sovne allerede før kl 23!

Nå er det blitt 26 desember, og jeg har akkurat stått opp, og er den første som er våken i huset. Var litt usikkert hva vi skulle gjøre i dag, siden det i går virket som det skulle bli forferdelig vær, men nå virker det bare overskyet. Men det blir nok endten shopping på Florida Mall eller å gå i en park 🙂

Image2
^^ Den litt ubrukelige ekstra stuen våres. Kan ikke akkurat spille flygel :p

Image4
Image6
^^ Rommet mitt før jeg rotet det til :p

Image8 Image10
^^ Stue og spisestue.

Image12
^^ Kjøkkenet.

Image16
^^ Liker visst Reese’s ganske så godt :p

Image22
^^ Våres obligatoriske buttercream sjokoladekake!

Image24
Image26
^^ Utsikten fra verandaen, ikke så veldig super imponerende da :p

Image18
^^ Innkjøpene fra Outletten: Frederic Fekkai shampoo, kortholder, Guess kjede, Swarowski øredobber, sminke, nye Chucks (må kaste mine gamle), to Guess lommebøker og Guess veske.

Image20
^^ Vesken er mørkeblå og en knæsj lillafarge, likte fargene skikkelig godt!

Image14
^^ Og her er årets juletre! Har ikke tatt bilde av gavene mine, men fikk $500, gavekort på spa, noen filmer, smykker og en neglelakk 😀

16 thoughts on “De første dagene i Florida.

  1. Høres ut som dere har hatt det bra hittil:) Fint «juletre» dere hadde:) Høres som du fikk mye fint også!:)

    SV;hehe:P tenkte meg at dere ikke hadde åpnet julegavene før dagen der på:) Håper dere hadde en fin julefeiring 🙂

  2. Er du egentlig fra Orlando eller har du bodd der?! Høres jo veldig deilig ut da, dere har det nok fint og varmt i forhold til her hjemme!! Den Guess veska var veldig fin forresten 🙂 Kos det masse videre!!

  3. Jeg er offisielt i fan klubben til det juletreet!! haha!

    Høres ut som du har hatt det kjekt hittil.men er det deres leilighet forresten??

    Fine innkjøp, den vesken var SUPERFIN!

Legg igjen en kommentar

