Ukens Bilde; uke 50!

Bedre sent enn aldri! Har blitt bitt av The Sims basillen igjen, så de siste dagene hvis jeg ikke har vært på jobb har jeg bare spilt The Sims, haha. Men i går var jeg på kino, med to personer jeg aldri har vært på kino med før, nemlig Mamma og Mormor. Vi så den nye Reisen til Julestjernen, og siden jeg ikke husker den originale så syntes jeg den var helt grei. Burde kanskje få skrevet en film anmeldelse etterhvert, har jo ikke gjort det på kjempelenge! Men det er så mye jeg skal gjøre før vi reiser til USA om 11 dager, så det blir vanskelig å få tid til alt. Det er ikke nok timer i døgnet! Nå skal jeg snart løpe ut døren og stikke på jobb, litt digg å kun jobbe fire timer for en gangs skyld!

Men først, denne ukens bilde!

 

Image3

Dette var jo noe nytt, så det måtte dokumenteres! For de som ikke skjønner det, så er det et bilde av skiltet utenfor en dame toalett i Abu Dhabi. For meg som for første gang var utenfor Europa og USA, og oppleve en ny kultur var det masse sånne små ting var ganske så kult å se med egne øyne!

15 thoughts on “Ukens Bilde; uke 50!

  1. I burka faktisk, fascinerende.
    Reisen til julestjernen denne nye filmen er jo annereldes enn originale, siden denne er virkelig basert på teaterstykket. Skal se den jeg også!

Legg igjen en kommentar

