Tiden flyr unna.

En ting som er veldig positivt med å være så opptatt, tida flyr så fort! Det semesteret her går 100 ganger fortere enn forrige semester, og det er faktisk 5 uker siden jeg og Vetle var i Virginia! Så denne uka her var jo ikke noe annerledes, når mandagen  kom grua jeg meg sykt til resten av uka, men jeg overlevde i alle fall.

På mandag så var jeg endelig inne i et annet dorm, skulle legge igjen noe på rommet til venninna mi som bor på andre siden av campus, i en av de nyeste bygningene. Og herregud, det er sant som de sier, at det ser ut som et hotell! Var skikkelig fancy! Og hun bor i øverste etasje med vinduet mot NYC så hun hadde DEN utsikten også! Men er ikke verdt det når man må dele kjøkken med sånn 2000 andre mennesker 😛

Etter Filmmaking timen var vi på noe Bingo greier, men jeg hadde så vondt i hodet, og vant heller ingen ting, ganske kjipt. Ble en ganske lang kveld også, fordi jeg måtte lage noen greier, samtidig som noen okkuperte meg med en samtale hele kvelden, tror det ble sånn typ 3 timer søvn den kvelden, og det tror jeg det har blitt alle andre kvelder også…

Image4

Image6
^^ Fine høstfarger

Tirsdag husker jeg ikke så mye fra, eller jo! Jeg hadde jo fremføring om Utøya, grua meg ganske mye men kunne stoffet mitt ihvertfall veldig bra, og av en eller annen grunn var professoren veldig imponert over meg, ikke dårlig, ikke dårlig.

På onsdag begynte jeg å bli småforkjøla. Skulle prøve å fokusere på å skrive manuset mitt, men det gikk ganske dårlig. Bare ventet rett og slett på å få komme meg hjem og til DayQuil-en min :p

Torsdagen ble det for mye for meg. Hadde altfor mye lekser til senere på dagen og på fredag at jeg var nødt til å droppe noe, og da ble det Acting timen. Hadde rett og slett ikke tid til å sitte i klasserommet i 3 1/2 time når jeg hadde så mye lekser jeg måtte få gjort unna. Tiden ble i alle fall brukt fornuftig, og jeg så lyset i enden av tunnelen om at denne harde uka nærmet seg snart slutten.

Senere på kvelden så skulle jeg møte filmgruppa mi for å filme. Vi skulle lage en slags eksperimentell film, og bestemte oss for å filme hele greia på samme dagen. Men jeg måtte hente noe i leiligheten min før et opplegg jeg skulle på senere på kvelden, men fikk heldigvis noen av de andre jentene til å ta nøklene mine og hente det for meg, har absolutt en bra gjeng her altså ❤

Image8

^^ Var på noe opplegg i dette klasserommet og det var jo dobbelt så stort som det største rommet jeg har vært i! Var altfor begeistra for størrelsen på et klasserom 😛

På fredag så fortsatte jeg med manuset mitt, og kom et stykke på vei. Men trodde jeg kanskje var bare halvveis, med sånn 3-4 sider, men når jeg konverterte det var det over 7 sider! Og det var bare introen og vi skal maks ha 10 sider. Så der har jeg litt av en oppgave. I timen senere på ettermiddagen skulle vi lese manusene høyt, og hver person ga forskjellige folk rollene i manusene sine. Så måtte sitte og lese sånn som man gjør i virkeligheten. Litt dritt når jeg fortsatt var litt småsyk og vondt i halsen, men er alltid så overrasket over hvor fort de 3 1/2 timene flyr hver fredag ettermiddag!

Når timen var over var jeg ganske utslitt, og kom meg heldigvis hjem etterhvert hvor jeg kunne prøve å slappe av litt. Hadde masse husarbeid å gjøre, men det fikk iallefall opp energinivået litt. For dagen etterpå dro jeg nemlig til Vetle og Chingy, hadde endelig tid til å besøke dem! Når jeg kom frem til West Chester på lørdag, så dro jeg og Vetle rundt i butikker for å finne forskjellige kostymer, og ting tok virkelig dobbelt så lang tid som vi trodde. Ble ganske sent når vi kom tilbake, og jeg skulle rekke å gjøre en lekse oppgave til kl 20, men rakk å levere den inn sånn 10 min før fristen!

Vi bare hang sammen, og med en kamerat av Vetle og roommatene deres. De to gutta de bor med dette semesteret er 1000 ganger bedre enn de forrige semester, merkelig at vi alle ble heldige med roommatene våres dette semesteret. Det skjedde egentlig ikke så mye, hadde tenkt til å komme oss ut av leiligheten og ta på kostymer, men det skjedde bare aldri :p Kommer vel en Halloween til neste år og :p

I dag var vi bare i daffehumør, kom oss til Wendy’s for frokost, før jeg dro hjem igjen ikke så altfor sent. Måtte gjøre noen ærend her hjemme, så ville ikke dra så altfor sent. I kveld har jeg ryddet litt i leiligheten, sett på TV og greide å sovne. Tror senga kaller snart, for vil ikke en gang tenke på hvor tidlig jeg skal stå opp i morgen :/

Image2

^^ Greide ikke å ikke kjøpe disse kule solbrillene på Hennes :p

Legg igjen en kommentar

