Disney opplevelsen = et reality show

Jeg skjuler ikke at jeg elsker realityshows. Og da de forteller om hvor mye de savner venner og familie, mat fra utsiden, og hvor isolerte de føler seg får det meg virkelig til å tenke tilbake på tiden i Disney. De sier nesten ord for ord akkurat det samme vi gjorde i Disney. De unge menneskene som er på International, College eller Cultural Representative program, og bor et år langt hjemmeifra, innestengt i et lite samfunn. Savner norsk brød, solo, smågodt og kebab. 

Like mye drama var det der, eller mer for å være helt ærlig. Og mens noen blir «stemt» ut ved å få sparken av forskjellige dumme/urettferdige grunner, er det noen som faktisk «vinner» ved å greie å fullføre året sitt. Haha. Jepp, jeg sammenligner opplevelsen som en Disney Cast Member som å være konkurrent i et realityshow. Dere skulle bare ønske at Disney tillot dokumentasjon av hvordan det er å jobbe i Disney, og faktisk tillatt å lage et ordentlig realityshow av det, for jeg sverger det hadde vært mye mer underholdende enn MTVs Jersey Shore! Eller et eller annet populært realityshow!



Legg igjen en kommentar

