Snart ferie jo!

Wow, denne tunga uka fløy virkelig unna. Tida flyr også så fort at det i skrivende stund nettopp ble kun 28 dager til jeg lander i Norge, og tid for ferie og slappe av. Dette semesteret her er en skikkelig emosjonell berg og-dalbane så jeg merker at hjernen min trenger det. Pluss trenger å få avstand fra visse ting som skjer her, som jeg ikke trenger å utdype til hele verden, lol. Gutter ass 😛

0169555c9257a6db16cd6b3c7b5692b76e6fad321b
^^ Altså 28 dager til jeg kan slenge armene rundt denne gutten ❤

På mandag før jeg skulle på skolen ble det til at jeg sov sikkert altfor lenge, jeg elsker kveldstimer ❤ I Filmmaking så vi på Dog Day Afternoon, hadde aldri sett den før, pluss at vi begynte å pitche idèene for filmene våres. Min idè er skikkelig i begynnelsestadiet, så må sette igang med det. Fikk i lekse å se Fear and Loathing in Las Vegas for mer inspo til idèen min, skulle ha sett den i dag, men kom aldri så langt.

Dagen etter begynte i syvende himmel, lol. Men, landet ganske fort. Crashed and burned. Hvorfor må ting alltid være så komplisert? Nettopp derfor jeg nå begynner å glede meg til å komme hjem, og kanskje begynne å komme over en viss person som har ført til den tidligere nevnte emosjonelle berg-og dalbanen 😛 Resten av dagen var altså ganske deprimerende, men sånn er livet I guess.

På onsdag burde jeg egentlig ha gjort lekser, men vi skulle lage paddles til våres Big og noen av søstrene våres, de som hadde ansvaret for oss i prosessen om å bli med i DxiD. Og den ene var nesten to meter lang! Så fra 13-tiden og i sikkert ti timer, så var fire av oss inne på rommet mitt hele dagen og jobbet med dette. For et kaos, men var også morsomt. Alltid morsomt å være med jentene mine. Sisters make the bad times good and the good times unforgettable ❤

På kvelden så møtte jeg endelig opp med scene partneren min i Acting, burde jo sikkert ha gjort det en uke tidligere, for vi hadde en lang scene å fremføre dagen etterpå. Men jeg visste ikke at dette er det siste vi skal gjøre, så vi har heldigvis mange sjanser å få det helt perfekt på, frem til eksamens uka. Herregud, endelig snart ferdig med dette marerittet av et fag!

Senere på torsdagen var det tid for Filmmaking igjen, og jeg sov skikkelig lite kvelden før, så tror jeg var overtrøtt som bare det. Jeg og denna karen ^^ bare satt og lo av alt og ingenting til jeg omtrent gråt, og plaget sikkert alle andre i klasserommet med bråket våres, lol 😛 Etter timen var det tid for Friendsgiving med sororityen, men ble litt forsinket siden jeg hang med folk etter timen. Så gikk rett og slett glipp av Thanksgiving middagen, men er jo ikke så glad i maten uansett. Etter en stund var det endelig tid for å avsløre paddlesene vi hadde lagd, følte at alle andre hadde dratt den så mye lengre enn meg, men min Big er så klassisk og perfekt pluss at hun ville likt uansett hva jeg hadde kommet opp med fordi hun er rett og slett den skjønneste personen på jorda ❤

Image12
^^ Stjal hennes Instagram bilde, fordi jeg er så dårlig på å engasjere meg med å ta bilder med min egen telefon 😛

Dagen etter var det endelig tid for Formal, eller på godt norsk og siden det er i November, så kan jeg bokstavelig talt kalle det for julebord. Vi hadde det på et hotell ti min fra skolen, og det var skikkelig fancy! De fleste av oss hadde rom på hotellet, så vi hang og gjorde oss klare og drakk før det var tid for middag kl 20. Jeg spiste faktisk fisk, og det var tilogmed det beste på tallerken. Dæven så imponert jeg var over meg selv da 😛 Kvelden var morsom, og jeg som hadde vært en smule nedfor de siste dagene trengte virkelig den kvelden. Hadde det i alle fall knall, definitivt det beste «julebordet» jeg har vært på, men kanskje det var selskapet som gjorde det ❤

Image14

Image20
^^ Rommet var dessverre rotete når jeg endelig kom dit, så ble ikke de beste skryte bildene.

Image18
^^ Manikyren min varte sånn bokstavelig talt i 15 minutter 😛

Image7

Image2
^^ Sam, Francesca og meg med obligatoriske selfies på badet 😛

Image5
^^ Elsker kjolen min, den er så goth. Kunne passet rett inn i Addams Family 😛

Image10
^^ Igjen stjælt bilde, fra Britt ❤

Image22

Image24
^^ Og alltid umulig å ikke ta selfies rundt Tiff ❤

I dag sjekket vi ut i 12 tiden, dro på Starbucks med Tiff, Britt og Jess. Vi var ganske slitne for å si det sånn. Så resten av dagen har vært i ganske daffehumør, men når jeg ikke kom til å gjøre lekser i dag uansett så tok jeg og gjorde husarbeid. Rommet trengte en skikkelig vask etter at vi malte her på onsdag. Så vasket fra topp til bunn, tok en tur i butikken, og lagde taco til middag. Resten av kvelden har bare blitt brukt til å være daff i senga, og ta igjen ting jeg har gått glipp av på TV. Ugh, i morgen må jeg dessverre være produktiv, men har bare to skoledager til uka som kommer fordi det er Thanksgiving fri på torsdag og fredag, og jeg har fri på onsdager. YAY ❤

Image16
^^ Fine været i dag, fortsatt perfekt høstvær her! 😀

Legg igjen en kommentar

