Avslappende begynnelse på semesteret

Det er vel sånn ti dager siden jeg skrev noe her sist, og de ti dagene har virkelig godt i ett. Mellom å hatt mye å gjøre pluss og slappe av, lol, har ikke kommet inn i den mest stressende perioden av semesteret ennå, fagene mine er ganske avslappa enn så lenge. Og liker alle de fem lærerne mine skikkelig godt, det er jo alltid et pluss! Og liker faktisk fagene mine også, ingen som gir meg magesår som de to forrige semesterene her, hadde tilogmed mareritt i natt om skuespill faget mitt, men det er heldigvis over, FOR ALLTID!

Image2
^^ Kjøpte en cardigan over juleferien med bokstaver på, og den er så perfekt, føler jeg bruker den hver dag, hehe 😛

Har gjort mye på kveldene med sororityen, for vi er i den perioden hvor vi prøver å finne noe jenter, i kveld er det våres siste event, og den gleder jeg meg til! Forrige uke var vi også på den første festen, men jeg var så utrolig heldig at jeg måtte være sjåfør, vi går etter rekkefølgen, og jeg er jo nest sist, og må antageligvis bli en av de heldige som må kjøre en gang til senere i semesteret. Men det var faktisk ganske gøy å være edru på fest og, drakk en Red Bull, og var klar for å være i godt humør, henge med jentene mine og bli kjent med de potensielle nye. Måtte jo også ta vare på de som ikke greide å ta vare på seg selv, lol. Ble en ganske sen kveld, var ikke i seng før i fem-tiden tror jeg, men har jo fri på fredager, så det er jo null stress! 😀

Image6
^^ De kule istappene er nok borte for lengst, for de svære mengdene vi fikk med snø er omtrent borte. Er praktisk talt våren her allerede jo.

Ellers så fant jeg endelig den hvite kjolen min på Lord & Taylor, en smule dyrere enn jeg hadde håpet, men den er så fin og enkel, og syns også den funket med det ene skoparet jeg har så da slipper jeg jo det problemet. Har ikke tatt bilde av den ennå da, men uff, den kvelden jeg skal ha på den blir det nok aaaaaltfor mye bilder.

Annet enn det, så har jeg ikke gjort så særlig mye, venter fortsatt på sim-kortet mitt, skjønner ikke hva som skjer, men har tre pakker der borte som kom i går, håper inderlig sim-kortet mitt er en av de, for jeg får jo ikke dratt inn til NYC uten det. Og har ikke bøker ennå for å gjøre lekser. Som alle andre tidligere semestere kommer alt arbeid til å hopet seg opp samtidig, men er jo blitt ganske vandt til det nå. Har ikke en gang kommet skikkelig igang med Oscar filmene til i år, av de nominert til beste film har jeg kun sett Mad Max og The Martian. Aksel Hennie hadde faktisk flere setninger i filmen enn jeg trodde, lol. Men filmen var ikke så utrolig bra, og har planer om å se noen av de andre i nærmeste fremtid. Altså ingen av de to jeg har sett hittil kommer til å vinne, men men.

Var også å spiste lunsj med min Big på fredag, første gang jeg faktisk var i byen Montclair, lol. Er ganske stort, som Lillestrøm kanskje, med masse spisesteder og butikker. Vi var på en koselig liten restaurant, men som var utrolig stappfull. Og skjønner ikke hva som er greia, men hver gang jeg har vært på restaurant her ender jeg alltid opp med å spise Eggs Benedict, må utvide horisonten litt tror jeg 😛

Var virkelig ikke mye å fortelle om her, derfor jeg ikke har skrevet noe tidligere. Og fordi jeg har vært opptatt hver kveld, men driver i alle fall og tar livet ganske med ro, så lenge jeg har mulighet til det og før jeg kommer til å ende opp med å ha sånn fem innleveringer på samme dag 😛

Legg igjen en kommentar

