Ny oppdatering fra Florida :D

På søndag dro vi igjen til Sea World for vi ville se i den julepynta julegata, og det virket som om jul er over der 1 januar. Rart. Men vi fikk i alle fall med oss de fleste butikkene i parken, delfinshowet og sjøløveshowet, de er jo så søte! Jeg og Pappa kjørte også Manta, som er en av mine favoritt berg-og dalbaner, hvor man ligger på magen! Etter det måtte vi løpe til andre siden av parken for vi hadde middagsreservasjoner på en restaurant hvor den ene veggen var et svært akvarium med mange forskjellige haier. Kjempe artig for en som elsker haier sånn som meg! Maten var kjempegod også, og vi ble altfor gode og mette :p

Image2 Image4 Image6 Image8 Image10 Image12 Image14

Nyttårsaften våres var ganske så avslappende. Dagen begynte med at jeg og Pappa gikk til bassenget hvor vi bada og solte oss. Senere på dagen dro vi innom et par butikker før vi lagde middag hjemme. Når klokken nærmet seg midnatt satt jeg og Pappa oss i bilen og begynte å kjøre i retning Epcot for å prøve å se det ultra gigantiske fyrverkeriet som er der på nyttårsaften. Heldigvis for oss fikk vi parkert bilen rett utenfor inngangen til parken og fikk med oss stort sett det meste av fyrverkeriet, i alle fall det som var litt høyere opp på himmelen. Og det er det største, mest bråkete, fargerike, kompliserte fyrverkeriet jeg har sett! Alle landene hadde vært sitt fyrverkeri, og man kunne høre Grieg musikk og rødt, hvitt og blått på himmelen når det var Norge sin tur. Det hele avsluttet med det største braket noensinne!


^^ Fant ingen bra fra Norge sitt fyrverkeri på youtube, vi som var lengre unna så det nok
faktisk bedre!
Men dette er den store, sinnsyke avslutningen!

I går kom vi oss endelig ut av huset litt tidligere enn vanlig, og dro til Downtown Disney hvor vi ruslet rundt i noen timer. Jeg og Pappa har bestemt oss for å kjøpe nye Ray Bans, men tenkte vi måtte se om vi fant de billigere og bedre et annet sted, men det gjorde vi ikke, så må nok tilbake til Downtown Disney for å forhåpentligvis kjøpe oss nye solbriller. Vi stelte oss så i kø for å ta båten over til den andre enden av Downtown, men når vi kom dit gikk vi raskt igjennom alikevel, for vi ville rekke lunsjmenyen på en restaurant ganske langt unna. Spiste god mat på den irske puben, før vi dro avgårde til Outletten. Gikk der noen timer, og hovedgrunnen til å dra dit var for å se etter Michael Kors veske, og jeg fant jammen meg en som var perfekt! Den er så fin at jeg tror jeg tør nesten ikke bruke den :p

Senere på kvelden sovnet jeg ganske så tidlig, siden jeg har blitt litt småforkjølet og kjøpte meg noen medisiner jeg følte jeg ble både småsjanglete og stuptrøtt av. Spørs om jeg tar mer av den :p

Image2 Image4 Image6 Image10 Image13 Image15

15 thoughts on “Ny oppdatering fra Florida :D

  1. Happy New year!:) Virker som en bra feiring 🙂 Skulle gjerne vært i varmere strøk å feiret det nye året! Det var en fin veske du har kjøpt deg:)

    SV;Mhm, er takknemmelig for å ha praksis på biblioteket i gjerdrum:) slipper stå opp så alt for tidlig. Nå starter jeg halv ni 😛 er jo ikke sååå tidlig,men tidlig nok for et b-menneske:P

  2. ÅÅÅH en eller annen gang skal jeg oppleve New Years et annet sted enn Norge! WOW for et fyrverkeri da. Jeg elsker jo raketter..ikke å skyte dem opp selv, for der backet jeg ut..haha. Men akk så stilig.

    ÅH, seaworld!! Jeg er svak for delfiner altså! Tror jeg må ha meg en tur til Florida!
    FIIIIIIIN veske!

    • Drømmer også om å ha en skikkelig nyttårsfeiring i en storby i USA en gang! Men tror neppe noe slår fyrverkeriet i Disney!

      Delfiner er en av de fineste skapningene som finnes ❤

  3. åååå savn:) Ser ut som du koser deg, og det liker vi! kjempe fin veske du har kjøpt deg:)

    Nyttårsaften våres ble feiret på Boracay, herlig herlig:)))

  4. Så gøy å lese innleggene dine! Jeg reiser til Florida i juli og aldri vært der før- gleder meg som et lite barn:D Men jeg lurer på – den outletten hvor du kjøpte den fantastiske vesken din – ligger den i downtown disney..? (sikker teit spørsmål – men har som sagt aldri vært i Florida før ..:p ) Og er det den samme outletten som du kjøpte den nydelige jakken din fra guess? 🙂

    • Åh, så heldig du er! Det blir nok helt fantastisk!!

      Nei, den Outletten ligger ikke i Downtown Disney, men ca 5 min unna med bil. Og ja, der kjøpte jeg Guess jakken min, det er tilogmed to Guess butikker der!

Legg igjen en kommentar

