Semesterets første uke.

Da begynner snart den siste skoledagen av semesterets første uke. På mandag var det bare informasjonsmøte og møte med lærerene, mens på tirsdag var første skoledag. På tirsdager og torsdager begynner jeg ikke før 1230 (<3) og har da Introduction to Film hvor vi skal se to filmer i uka og ha om dem (med fokus på sci-fi, noe jeg hater da :p), College Comp hvor vi skal skrive 4 essays iløpet av semesteret, og International Politics på tirsdag og Ancient Rome på torsdag, frem til kl 19 (!). Men læreren i Politics og Rome er helt FJERN! I Politics på tirsdag satt vi jo bare og lo og sendte meldinger til hverandre på Twitter, easy A :p

På mandager og onsdager har jeg kun skole fra 9 til 1030, og har da International Communication, hvor vi skal velge en Nobelsfredspris vinner, og skrive et langt essay i løpet av semesteret. Har tre fag hvor det virker som det er sykt mye å gjøre, mens to fag hvor jeg antageligvis ikke trenger å gjøre stort. Men håper tiden strekker til for å gjøre mitt beste i de tre andre fagene, de går jo ut på å skrive, og det har jeg jo funnet ut at jeg liker veldig godt 🙂

large
(weheartit.com)

Ellers har disse dagene var ganske chill, for vi har jo for en gangs skyld ikke hatt lekser! I går kveld satt jeg, Kristina, Ole, Nardos og Chingy og diskuterte alt mellom himmel og jord og enda litt til frem til kl 1. I kveld er det endelig tid for semesteret første fest, så satser på at det blir bra 🙂

I morgen så reiser jeg hjem igjen fordi Sina kommer på besøk, for guess what? På lørdag reiser vi på ferie, til MAROKKO! Woah, vi har pratet om Marokko lenge, og tenk at vi endelig skal reise dit! Afrika liksom, endelig ❤ Vi skal bare være der til tirsdag, men vi oppdaget i etterkant at det virket ikke ut som man trenger særlig mer i Marrakech. Det eneste som virker som man burde vært der lengre for var for å komme seg ut til Sahara, men det er en laaang kjøretur fra Marrakech, og må ha minst en overnatting. Satser på sol og varmt vær, selvom værmeldingen viser regn og 15 grader :p Fortsatt bedre enn her!

calèches au Maroc
(weheartit.com)

4 thoughts on “Semesterets første uke.

  1. Kjenner at jeg savner studietiden litt, det var alltig gøy med nytt semester og nye fag. Men savner ikke eksamensperioden, gitt 😉
    Marokko høres fantastisk ut! Har vært i utkanten av Sahara og det var veldig varmt og veldig tørt, tror ikke dere går glipp av noe 😉

Legg igjen en kommentar

