Disney characters Meet & Greet!

De mange gangene jeg har vært i Disney før jeg jobbet der var det sjelden eller aldri på dagsplanene å møte karakterene som er å finne rundt omkring i parkene. Men da jeg jobbet i Disney var jeg jo i parkene hver uke, og prøvde å få med meg mest mulig. Og en av tingene man nesten må gjøre i Disney (hvis man ikke er som meg og bruker hele dagen på å stå i kø til berg-og dalbanene), er å treffe karakterene! Så her kommer det en pic-spam med forskjellige karakterer jeg har møtt i Disney World 🙂

Det ble noen dager i parkene hvor vi fokuserte på meet & greet, så derfor er mange av bildene tatt på samme dag. Men her er i alle fall alle bildene jeg har på PCen, og tror neppe jeg har lagd et innlegg før med så mange bilder av meg selv, hehe :p

^^ Meg og Rafiki i Animal Kingdom.

^^ Erik og meg med Pocahontas!

^^ Her er vi igjen med Jiminy Cricket.


^^ Disney Cast Members møter andre Disney Cast Members :p

^^ Og her med Pluto, som forøvrig er min favoritt Disney karakter, så synd jeg ikke har en med han alene.

^^ Jeg og Stine kunne jo sklidd rett inn som Lilo & Stitch :p

^^ Dette vet jeg ikke hvem er en gang (noen som vet?), men legg merke til hvor bra vi matcher med fargene våres :p

^^ Med Minnie & Mickey på graduation 🙂

^^ Jeg, Linda og Kristine med Mary Poppins i England i Epcot.

^^ Og her med Ole Brumm og Tigergutt.

^^ Poserer med Belle og Beast i Frankrike i Epcot.

^^ Meg, Sina og Gunn Maria med Belle i den norske restauranten.
Hvor man forresten kan møte alle mulige prinsesser, men Belle er min absolutt favoritt 🙂

^^ Og til slutt meg med Mexican Donald :p

Noen flere som har vært i Disney og møtt karakterene før?

2 thoughts on “Disney characters Meet & Greet!

    • Hehe, ja det er det jo. Rart han var i Animal Kingdom, og ikke rundt Splash Mountain i MK. Hehe virkelig? Møte karakterer har aldri vært det jeg har gått mest inn for, må ofte vente så lenge i kø :/

Legg igjen en kommentar

