Kermit Bale!

Endelig skal jeg dele dette!! Har hatt det i bakhodet kjempe lenge, men har aldri fått meg til å poste det. Før nå. Men først litt bakgrunnshistorie:

I 2008, da The Dark Knight gjorde storsuksess verden over, oppdaget en av Christian Bale sine store fans at det var likheter mellom mannen bak Batman masken og…..wait for it….Kermit the Frog!! Ja, du leste riktig. Denne personen har gått gjennom hundrevis av bilder av både Bale og Kermit og oppdaget store likheter mellom de to!

Original innlegget ble postet på kjendis-sladder siden Oh No They Didn’t, som hadde sin start på livejournal.com for mange år siden. Jeg har selvfølgelig vært medlem i en årrekke, og dette innlegget har uten tvil vært høydepunkt av alt jeg har lest der!

Det er bare å <klikke seg inn på original innlegget Kermit Bale>, og le til du griner! I mellomtiden må jeg bare la noen av de fantastiske bildene pryde bloggen min også.

 

Brilliant, ikke sant?

Legg igjen en kommentar

