Endelig sosialt liv :p

Nå har jeg vært fri i en uke, lol, og det har vært helt herlig å kunne bestemme over mitt eget liv igjen, haha :p På mandagen kunne jeg endelig nyte min xtra halve søndag igjen, for har jo ikke time før kl 1730. Lærte litt om lyssetting i Filmmaking, og etter timen hang jeg med noen av gutta. Digger denne gjengen, pluss jentene fra sororityen. Forrige semester hadde jeg ingen, og nå har jeg plutselig to vennegjenger❤

Image12
^^ Og med å være fri, kunne jeg endelig bruke min Team Joe (Survivor) t-skjorte, hehe.

På tirsdag hadde jeg eksamen i Communication, og kunne endelig slappe av mellom den timen og kveldsfaget mitt. Digg! På kvelden var vi nye på våres første møte i DxiD, blir interessant å finne ut etterhvert hva jeg skal ha ansvar for neste semester, for dette semesteret hvor vi er nye er resten av semesteret egentlig chill og uten noe å egentlig gjøre. Er jo som en hvilken som helst organisasjon, så er mange forskjellige stillinger som skal fylles og fordeles, men har hørt at man rullerer på fra semester til semester, så man er som regel innom alle i løpet av årene.

Onsdagen var endelig fridagen min tilbake! Men var ikke mye fritid, for hadde sånn ca 10 steder jeg var innom for forskjellige ærend, kom ikke hjem før kl 21 etter en laaaang dag med mye jeg måtte få unna.

På torsdag kom dagen jeg pleier å grue meg til hver uke, hadde en monolog i skuespill timen min, og slo hånda mi tusen ganger i bordet når jeg fremførte, så fikk et skikkelig blåmerke. Men i dag er det nesten borte, så var visst kanskje ikke så ille som jeg først trodde.

Image1
^^ *synes synd på seg selv*

Senere på kvelden var det Filmmaking igjen, og vi endte opp med å dra på Montclair Art Museum for et bildeshow fra en sykt bra fotograf. Det var også alkohol der, og lærern tulla med at flere hadde nok blitt med hvis de visste det, haha. Hang med gjengen igjen, og det var rett og slett den beste skoletimen ever. De her altså😀 :p

Når jeg kom hjem var jeg allerede sent ute, for skulle på fest, men hadde heldigvis funnet ut hva jeg skulle ha på meg. Var temafest hvor temaet var high school stereotyper, og jeg endte opp med å gå som the Basketcase fra The Breakfast Club, og min Big var prinsessen. Hadde ingen til å være de andre tre, fordi folk stemte heller for Mean Girls, teit :p

Image2

Image4

Image8
^^ Squad goals❤

Dagen etter ble det ikke gjort så fryktelig mye. Skulle egentlig gjøre lekser, men det skjedde ikke. Men jeg fikk i alle fall lagd noe greier til min Big, en sorority paddle. Kan ikke vise den frem enda, for vi skal ikke vise den før neste uke en gang. Men jeg liker den i alle fall🙂

I dag så hadde min Big invitert noen av oss på bursdagsbrunch, fordi hun hadde bursdag tidligere i uka. Vi dro til et sted ved vannet på andre siden fra Manhattan, på en relativt fancy restaurant. Sikkert utrolig koselig når det er varmt og man faktisk kan sitte ute, lol.

Image11
^^ Det nærmeste jeg har vært Manhattan siden mai, så trist :p

Image3
^^ Eggs Benedict, nam nam. Beste frokosten jeg har spist på en stund for å si det mildt :p

Etter jeg kom hjem har jeg prøvd å få gjort unna litt lekser, men uff, går sakte i dag og. Selvom dette skal være ferdig på tirsdag så føler jeg sikkert ikke det virkelig presset helt enda, hehe. Har goood tid :p Heldigvis så føles det ut som søndag i dag når det er lørdag, og det er jo noe av det beste som fins, på en måte en xtra fridag😀

Legg igjen en kommentar

