Roommates: i godt og vondt!

Da jeg først ankom Disney bodde jeg sammen med fem andre. Men over et helt år kom jeg opp i til sammen 13 roommates! Og av de delte jeg soverom med 3 av dem.

I de første 6 månedene var vi seks stykker som kom samme dagen, og begynte virkelig eventyret sammen. Vi var fra Norge, Sør-Afrika, England, Kina og Frankrike. Vi hadde virkelig våres ups & downs, og jeg telte ned dagene til en av de ble 21 år og skulle flytte ut (kom virkelig ikke overens for å si det sånn!). Jeg tror aldri jeg har møtt noen jeg virkelig ikke har tålt sånn som henne. Ugh, blir bare sint av tanken, hun var virkelig bitchy, og tok alt for stor plass. Hele leiligheten feiret da hun endelig flyttet ut!


^^ Leiligheten


^^ Et av mine tre soverom gjennom året.

Da byttet jeg rom fra å dele med Paola fra Sør-Afrika (som var supersnill, men vi hadde ikke så mye til felles) til Sammi fra England, som var en av mine beste venner på den tiden. Men det endret seg fort. Etter noen måneder pratet vi ikke lengre, hun låste meg ut av soverommet, og brukte tingene mine som jeg hadde klart sagt i fra at hun ikke fikk bruke. TV-en min var det også hun som bestemte når skulle brukes og hvilke kanaler den skulle stå på. Og skal si det var vanskelig å få med gutter inn på det soverommet, for hun var der 24/7! Til slutt, etter å ha bodd med Mamma og Pappa da de var der tre uker i desember/januar, så flyttet jeg ut, og inn til min kjære Sina Elise! Det var heldigvis bare i andre enden av bygningen, og det var samme type leilighet bare speilvendt, jeg var i bakvendtland! Eller kanskje jeg nå var i det riktige, og den originale leiligheten var bakvendtland? Skulle tro det, for trivdes så godt i den nye leiligheten. Vi var bare 4 norske jenter som bodde i en 6-manns leilighet, men det var som om jeg og Sina hadde våres egen lille to-manns på soverommet våres, det eneste vi ikke hadde der var kjøkken! Vi hadde det knall i mine siste måneder der, kommer nok aldri til å få en så super roommate som Sina, vi var som two peas in a pod! 😀


❤ ❤ ❤

Men det er en annen roommate som jeg virkelig savner! Sina bor jo heldigvis i Norge (selvom Sogndal er ganske langt unna….), så er Kina et stykke lengre unna! Min fantastiske Eunice, savner henne så ufattelig mye! Vi delte aldri rom, men hun er bare en av de beste, kuleste og flotteste menneskene jeg har møtt i mitt liv. Skulle ønske hun hadde kunne lest dette og forstått hva jeg skriver, for det mener jeg virkelig! Hadde det så mye gøy med henne, enten det var i parkene, eller å finne på noe tull hjemme i leiligheten våres.


^^ Alltid søte Eunice 🙂

 


^^ Eunice er ikke fornøyd! Vi sitter fast inne i en butikk i Universal Studios,
fordi det regnet for mye til å gå ut! Only in Florida!

Når jeg kom hjem fra fest og var i hvilket som helst humør man kan tenke seg: trist, full, sint, energisk, lykkelig, you name it, så var det hun som gjorde alt så mye bedre! Jeg kunne sitte og prate med henne om alt, alle guttene der nede som var enten dumme eller fantastiske! Og hun hadde alltid noen gullkorn på lager, vet ikke hvor mange ganger jeg lå på gulvet og vridde meg av latter av noe hun hadde sagt!

Og for ikke å prate om all maten! Kinesiske jenter lager visst mat døgnet rundt, uansett hvilken alder de er i. Hun sto på kjøkkenet hver eneste dag og lagde mat til seg selv, eller oss og gjestene våres. Jeg snek meg alltid inn på kjøkkenet og smugspiste av maten. Men alt var ikke like godt! Elsker kinamat, men det var ikke alt som falt i smak, og det var en god del som ble fort spyttet ut igjen!


^^ Haha, vi fant på mye rart. Her danser vi til Michael Jackson. Eunice elsker han over alt på jord, og vi hadde minnestund og sørgestund i ukesvis etter at han døde :p

Jeg savner Eunice skikkelig mye! Skulle ønske vi hadde bedre tid de siste månedene våres til å henge sammen, vi hadde det alltid knall. Hvis det er noen jeg vil reise rundt jorden for å besøke, så er det henne! Hong Kong here I come! Trenger bare litt cash, så hadde jeg nok satt meg på flyet med en gang!


^^ Oss fra en ride i Epcot :p


^^ Og her er vi på cruise til Bahamas 🙂
Jeg savner Eunice! 😀

Har du noen gang hatt romkamerater?
Kom dere overens?

Legg igjen en kommentar

