Cotillion og bursdagsfeiring :)

En ny uke er gått, og livet ruller heldigvis videre, lol. På torsdag forrige uke så dro jeg i de to timene mine, elsker faktisk torsdager! Og så satt jeg på biblioteket en stund, (også husker ikke helt hva jeg gjorde frem til en event på kvelden). Ble en lang kveld, sloknet med en gang jeg kom hjem. Våknet derfor altfor sent på fredag, men skulle ikke gjøre stort annet enn å gjøre meg klar til Cotillion. Dette er et navn jeg kjenner igjen fra TV-serier som Gossip Girl og The O.C. for de som er så heldige å være i overklassen og hvor unge jenter blir presentert inn i sosietetslivet. Her så vil det vel si å bli offisielt presentert inn i Greek Life samfunnet på skolen.

Tok faktisk utrolig mye lengre å gjøre meg klar enn jeg trodde. Lakke negler, bølge håret, sminke meg, pluss organisere smykker og tilbehør til den hvite kjolen jeg måtte ha på meg. Jeg hadde hele tiden følt at jeg var den eneste som ikke gledet meg til denne kvelden, gledet meg iallefall ikke til selve seremonien. Skulle jo egentlig hatt en date, men var ikke så utrolig gira på å gå med en random fyr, og ble heller ikke til at jeg gikk med den personen jeg burde gått med. Men, fikk en av de kuleste og gærne personene i livet mitt til å være min «date» – min herlige Selina. Vi gjorde det beste ut av det, og når seremonien var over så åpnet jo også den åpne baren! Måtte jo få nytte av de $90 jeg betalte for å gå! Vi fikk også 4-retters middag, som faktisk var ganske godt. Digg med et ordentlig kjøttstykke som man bare får på restaurant når man faktisk har råd til den luksusen 😛

Image4
^^ Meg og min fantastisk Selina ❤

Image6

Image9
^^ Mitt familietre og min fantastiske Big ❤
(ganske sikker på at jeg har stjælt disse bildene fra henne, lol)

Image1
^^ En stykk gal gjeng, lol

Kvelden ble altså ganske mye artigere enn jeg hadde forventet, og det er jo alltid bra. Vi tok buss til og fra lokalet, og min big og kjæresten hennes sov i stua mi til dagen etter. Det er da det er ganske greit å bo på campus!

Image10
^^ Alt blir selvfølgelig bra når jeg får være sammen med disse ❤

På lørdag var jeg mye mer sliten enn jeg skulle trodd, etter at jeg ikke følte jeg drakk så særlig mye, lol. Alderen ass. Tok ganske lang tid før jeg kom meg ut av senga, og når det endelig skjedde måtte jeg hjelpe Ali med manuset hans i noen timer. Begynte ikke før sent på lørdag kveld å planlegge hva jeg skulle gjøre på bursdagen min heller, men fikk endelig fikset en plan!

Bursdagen min på søndag begynte selvfølgelig med en haug bursdagsmeldinger, spiste noe usunt til frokost, før jeg gjorde meg klar for å dra inn til NYC med min Big, Tiff og Brit. De ble jo helt overrasket av hvor enkelt det er å ta bussen i forhold til det jævla toget, tok ikke mange minuttene fra skolen og inn til mid-town. Når vi kom frem, gikk vi til en Lush butikk, som jeg aldri hadde vært i før, men kjøpte meg en liten leppeskrubb med den mest fantastiske smaken ever. Så ruslet vi videre for å finne Baked by Melissa, en cupcake butikk med de minste cupcakesene ever, så kjøpte 6 stykker, og alle smakte helt herlig. Ikke dårlig bursdagskake 🙂

Image2
^^ Første bursdagsselfie! 😛

Image32
^^ Står midt i gata og tar bilde, men selvfølgelig på en øy

Image23
^^ Visste ikke at disse to dukket opp i bildet mitt! Haha 😛

Image17
^^ Den stiligste var ikke på bildet en gang for jeg glemmer jo alltid å ta bilder!

Så vandret vi videre for å finne en hookah (vannpipe) bar vi hadde funnet. Fikk en med mango, fordi alt med mango er digg, kjøpte meg også marrokansk te og en marrokansk salat (men de var tomt for den jeg hadde lyst på…:/). Så ble en marrokansk ettermiddag inne på den restauranten! Snart blir det ny henna tattovering i Epcot også! (I skrivende stund er det kun en uke til min kjære Sina kommer på besøk fra Norge!)

Image6d
^^ Var jo nesten som å være i Marokko 😛

Image15
^^ Og med det beistet her, lol

Image36
^^ 27 år, men drikker selvfølgelig fortsatt med Minnie drikkeflaske!

Image8f
^^ Jeg var også så heldig å få en flaske Ciraq av Tiff og alt dette av min Big, ble et slags vintema i gaven, men ikke noe galt med det 🙂

Etter vi dro fra restauranten gikk vi til Times Square for vi ville tilbake til Baked by Melissa, men greide ikke å finne den vi lette etter. Oops. Så endte på en kafè før vi kom oss tilbake til bussen, og til skolen for å dra på sorority møte om kvelden.

Etter møtet dro jeg hjem til Cyrus hvor jeg fikk enda en liten bursdagskake, og som gjorde at jeg fikk feire bursdagen min med noen av mine favorittpersoner i hele verden ❤ Alt i alt, ingen dårlig bursdagsfeiring 😀 ❤

Dagen etter tok det litt for lang tid før vi kom oss tilbake til skolen, og jeg kom til timen 30 min forsinka, oops. Men har jo ikke til vane å komme for sent, så så jo ikke på det som krise. På kvelden prøvde jeg, Cyrus og Ali å lese til en prøve dagen etter, men det gikk relativt dårlig. Det gikk heldigvis bedre med en annen prøve jeg hadde den dagen. I Film Story Analysis opplevde jeg noe nytt, brannalarmen gikk når jeg var i timen, og det tok laaaang tid før vi kunne gå inn igjen. Resten av dagen føltes ut som den varte ut i evigheten, er så glad at det ikke er noe særlig å gjøre i den siste timen min den dagen.

På onsdagen kom jeg meg relativt tidlig opp av senga for å være fridagen min, for jeg måtte dra å betale housing depositum (med omtrent alle bursdagspengene mine, så trist :/), og så måtte jeg dra til DMV (biltilsynet) som er rett og slett helvette på jord. I Disney så skal de som jobber der være så blide som mulig og gjøre alt magisk, mens jeg tror at på the DMV så blir de som jobber der bedt om å gjøre livet til kundene surt og jævlig. Men, jeg hadde iallefall alle papirer i orden, måtte bare vente ut i evigheten, betale $20 og så fikk jeg et nytt førerkort som varer til 2019 🙂

Resten av dagen ble gjort til å gjøre praktiske ting rundt i leiligheten, inkludert å lage moussaka fra bunn av, og jaggu ble det ikke ganske godt også! Imponert over meg selv.

I dag, torsdag så hadde jeg enda en prøve, men den har jeg null peiling på hvordan det gikk med. Etter det hang jeg på biblioteket, gikk med Brit og Sasha innom en bagel sjappe jeg ikke visste eksisterte på skolen (jeg spiser jo omtrent aldri noen ting på campus), før jeg ble hentet av min Big for å dra på kjøpesenteret. Hang der i et par timer før jeg dro hjem for å få gjort unna litt lekser. Skulle egentlig vært på en fest i kveld, men bare merket at jeg ikke var i humør/hadde energi til det…

Og til slutt, så må jeg jo fortelle om noe nytt i livet mitt som kanskje har kommet litt frem ovenfor her ^^ Er nemlig super forelsket i en fantastisk gutt, som tro det eller ei er forelsket i meg også, lol 😛 Er altså så heldig og kan kalle denne herlige karen for kjæresten min ❤ Det var jo kanskje jaggu på tide for min del, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ❤

 

Legg igjen en kommentar

