Når det mest spennende du gjør er å gå på Target

Denne uken gikk veldig fort, egentlig så går alle ukene så fort når jeg har så mye å gjøre. Snart er det Desember liksom! Tror faktisk jeg er over halvveis med årets julegaver også, sånn at jeg slipper å stresse med det i eksamensperioden når Desember endelig er her. Gleder meg allerede kjempe masse til jul, og denne helga begynte julepynten å komme på Target! Kanskje litt tidlig syns de fleste, men ikke jeg! ❤

Image11
^^ Føltes ut som hele fucking New Jersey var på Target i dag, aldri sett så mye mennesker i kø før!

Uka har jo gått i det samme som de andre ukene, gjort det jeg skal gjør i denne utrolige slitsomme prosessen jeg er i, bare håper hver dag at det snart er over og jeg kan få tilbake onsdagene mine! Har enda ikke vært i NYC dette semesteret, og det begynner å gjøre vondt langt inn i sjela :p

På mandag og tirsdag skjedde det i grunn ingen ting, ikke noe særlig på onsdag heller. Har begynt å jobbe på en ny kortfilm i Filmmaking, og jeg og en fyr jeg har jobbet med på alle filmprosjektene med hittil jobbet litt med filmen på onsdagkveld, men herregud så langt etter gruppa mi er i forhold til alle andre! :p Vi bare er så alt for ambisiøse, vil gjøre alt! :p Er glad jeg i alle fall liker de jeg pleier å være på gruppe med, burde finne tid til å henge utenfor timen snart.

Image5
^^ Burde har vært flinkere til å ta bilder rundt på campus, for den har vært så fin om høsten 🙂

På torsdag så hadde vi eksamen i Acting, tror jeg bommet litt, men håper på i alle fall en B. Neste uke skal vi fremføre en kjempelang monolog og jeg har enda ikke begynt å lære meg den, kjenner angstanfallet kommer snikende.

På torsdagkveld etter eventet med DxiD så måtte vi på en fest med en eller annen fraternity, men vi nye jentene var der bare for å gjøre det vi måtte gjøre også dro vi igjen. Jo mer vi er sammen jo mer liker jeg disse jentene, vi har det så utrolig morsomt sammen. Den bilturen til den festen tok helt kaka, for en gjeng! Og det var oss edru liksom 😛

Image7
^^ Haha, temaet på festen var Mermaid & Sailor, og med min nye, flotte Helly Hansen regnjakke så jeg ut som en ordentlig norsk seiler :p

Fredager er igjen blitt min favoritt dag i uka. Selvom jeg har time 5 timer i strekk så flyr de timene unna. Men denne helga burde jeg egentlig har begynt på første utkastet til manuset mitt i Screenwriting til fredag, men det har jo ikke skjedd. Fredagskvelden ble en totalt avslappende en. Var jo så sliten og trøtt etter uka at jeg sloknet i senga flere ganger i løpet av ettermiddagen/kvelden. I går, lørdag, så dro jeg på Target, og kom hjem ganske sent, så da ble det kun film og tv-titting før jeg la meg. I dag har det nesten vært det samme, for dro på Target igjen i dag siden det var noen ting jeg ikke fikk i går. Har fått gjort en del mer produktive ting i dag, men da alt annet enn lekser. Nå er jo klokka snart 23, så spørs om det blir noen lekser i dag og, lol. Men når det er så mye jeg må gjøre og steder jeg må være hele tiden så må jeg sette opp en streng plan for hver dag, og har nesten ikke tid til å spise heller, så måtte finne ut alt jeg skal spise resten av uka allerede i dag. Gleder meg til jeg får tilbake litt fritid, og faktisk kan få tid til å gå på kino, og han fyren fra filmprosjektet mitt jobber på kinoen så da kan jeg komme inn gratis, altså ingen unnskyldning til å ikke få sett alle filmer jeg burde ha sett! Og den lista blir jo bare lengre for hver uke!

Image2
^^ Min tilstand de siste helgene, usminket og i pysjen :p

Legg igjen en kommentar

