Forkjøla og langhelg….

På torsdag ettermiddag var det tid for den første timen i Filmmaking. Følte ikke at det skjedde så mye der, men læreren prøvde å fortelle om hva som skulle skje, så noen gamle filmklipp jeg har sett i tidligere film fag. Vi delte oss opp i grupper for å svare på et spørsmål, men vi endte opp bare å prate med hverandre. De jeg var på gruppe med virka ganske ålreit, hu ene var tilogmed fra Florida, men var merkelig nok lei av å bo på en øy utenfor Fort Myers…

Dagen etter hadde jeg først Communication og så Screenwriting. Communication har vi to ganger i uka, og læreren virka skikkelig artig. Endelig fikk jeg oppleve et sånt typisk klasserom man har sett fra college på TV og film, vi var bortimot hundre stykker i et gigantisk rom. Gikk gjennom alt som skal skje i løpet av semesteret, og gruer mer allerede til hvor mye det er å gjøre :/

Image14

^^ Haha, litt kleint å ta bilde, ble ikke så bra. Men har sitter jeg på den midterste raden, så er ganske svært bak meg også.

Etter det var det tid for Screenwriting, som virker både skummelt og spennende på en gang. Skal jobbe med et ti-siders manus i løpet av semesteret, høres kanskje ikke så ille ut, men er jo selvfølgelig andre ting i løpet av de neste månedene å gjøre også. Var heldigvis ferdig tidligere enn vi skulle, for da dro jeg og endelig hentet bilen min! Den virket jo tilogmed mye bedre enn før sommeren, så satser på at alt står bra til med den nå. Så da fikk jeg endelig kommet meg til Ikea og Target. Kjørte til Ikea først hvor jeg gikk ganske kjapt runden, var jo ingen store møbler jeg skulle ha. Men ble masse småting fra kjellern, og fant heldigvis det jeg hovedsaklig kom dit for, klesstativet mitt ❤

Så dro jeg til favoritt Target-en min, kjøpte meg en frappe og la ut på den lange ferden gjennom hele Target. Har ikke peiling på hvor lenge jeg var der inne, men klokka var over 21 når jeg kom ut igjen! Fant en del mat, og andre små ting jeg trengte til leiligheten, satser på at det blir vesentlig billigere neste gang på Target. Og glad jeg dro på Ikea først, for det var en del som var mye billigere på Ikea. Var helt fantastisk å kjøre rundt hele ettermiddagen og kvelden, på veien hjem hadde jeg bare lyst til å fortsette å kjøre og nyte bilen og USA, men hadde vært på farta i ca 10 timer, så trengte å komme meg hjem og få i meg noe mat. Dessverre så stengte garasjen jeg har bilen min i natt til lørdag, og åpner ikke igjen før i natt (natt til tirsdag) pga labor day helga. Skikkelig teit, men i løpet av fredagen hadde jeg begynte å bli forkjøla, så oppdaget fort at det ikke gjorde noen ting, for lørdag, søndag og mandag har kun gått til å bli bedre.

Image6

^^ Bilen min har aldri vært så stappa før, var heldigvis smart og skaffet en tralle fra bilen og inn til leiligheten 😉

Image10

Image16

Image4

Image8

Image12

^^ Nå er det fine, store rommet mitt praktisk talt perfekt ❤

Lørdag så måtte jeg rydde alt fra handleturen, tok en del timer, og på søndag hadde jeg en lang to-do liste å komme meg igjennom. I dag har det vært en ganske treg morning, selvom jeg føler meg mye bedre enn på fredag kveld. Håper forkjølelsen er praktisk talt borte til i morgen.

Så ellers har denne helgen gått til å sortere mer i tingene mine, se på TV og film, og har endelig begynte å se på Harry Potter filmene. Kanskje derfor i dag var en så treg dag, så på film #2 til frokost, og den var jo nesten tre timer lang! Fikk også endelig sett igjen Oliver på Skype, savner lille gutten ❤

Image2

I kveld skal jeg bare fortsette å slappe av, komme meg gjennom enda en to-do liste, og dra på et møte for oss som bor i 1 og 2 etasje. Dessverre så begynner det akkurat når jeg skal se noe på TV :/

Legg igjen en kommentar

