Sees til høsten, USA!

Nå er tiden i USA over for denne gang, sitter på Newark flyplasser og skal om ikke lenge boardet flyet østover. Savner allerede New York, og gleder meg til å fortsette sightseeingen!

Frem til jeg kom meg hit i kveld har det vært en laaang dag i går og i dag. I går flyttet jeg alt i et oppbevaringsrom før jeg løp til min siste eksamen. Hadde bare spist en pizzabit hele dagen, så når jeg satt meg ned og skulle skrive essayet på eksamen hadde jeg jo en grusom hodepine. Spørs åssten det gikk der, men nå er det uansett over. I dag pakket jeg siste rest før jeg dro til flyplassen. Var ute i veldig god tid, og hadde selvfølgelig overvekt på bagasjen. Kostet bare 20 dollar mer å oppgradere billetten enn å betale overvekt, så da sitter jeg her nå i SAS loungen og har slappet helt av med TVserier på iPaden. Nå er det snart natta for meg, for må prøve å sove på flyet. Om ikke så mange timene kan jeg slenge armene rundt godjenta mi igjen! Ingenting bedre enn det! 😀Image6

Legg igjen en kommentar

