En lite spennende uke

I dag var det nesten sommern her, tok fram sommerskoene tilogmed. Men blåser så fælt her alltid, så var akkurat passe varmt. I dag rullet jeg ut av senga i 11 tiden for å komme meg bort på skolen, på en lørdag. Uff. Måtte fremkalle to ruller med bilder, sånn at de er tørket til i morgen. Må på skolen da og, på en søndag. Ahhh. Dette er det faget jeg blir først ferdig med, og det er BRA! Er så lei. Lærern hadde tilogmed gitt meg tre fravær når jeg har vært der hver time, har faktisk hvert i hver time i alle fem fagene mine! Enda en grunn for å hate han litt til.

Etter jeg hadde fremkalt bildene satt jeg meg i bilen for å ta en kjapp tur på Target, og så dro jeg innom en dyrebutikk. Hadde lyst til å kjøpe noe lite å ta med hjem til Frøya, men endte opp med tre ting! Var der inne i sikkert 45 min, var så mye å se på! Skjedde noe artig når jeg var der inne. Var et ektepar der, smule rare sånn i utgangspunktet og vi gikk rundt i hyllene så og si sammen. Og de kommenterte på alle lekene om at de var Kina og hvor grusomt det var. At det var bare skadelige ting i lekene. Tenkte at, okay, det er vel greit det. De spurte en ung jente som jobbet der etter å hjelpe dem med å finne leker som ikke var fra Kina eller andre tydeligvis farlige land. Etter at de var ferdig og jenta hadde gått kom mannen etter henne og var ganske irritert fordi butikken ikke hadde en vask han kunne vaske henda sine, fordi han hadde tatt på leker som var fra Kina og det var tydeligvis KRISE. Jenta sa pent at de har sanitizer rundt i butikken, men han syns det var SÅ grusomt at han hadde tatt på ting som var lagd i Kina og slutta aldri å prate om dette og var ganske irritert. Jeg måtte jo bare stå å høre på, herregud. Jenta så at jeg smålo av han, og når han endelig gikk var hu ganske irritert, og jeg måtte jo si at jeg vet åssten det er! Hun sa hun hadde jobbet på IHOP og det største kjøpesenteret i NJ, men denne dyrebutikken var der hun møtte mest jævlig mennesker. Noen folk burde ikke ha lov til å gå ut av husets fire vegger :p

Etter jeg var ferdig der kom jeg meg hjem, og nå skal jeg prøve å ha en produktiv kveld. Tror jeg må rydde og vaske litt, og få komme meg et stykke med det neste essayet mitt. Må prøve å legge meg tidlig også, for skal stå opp kl 07 i morgen! Nesten så jeg gruer meg til dette sykkelløpet, er alt for spennende!

Ellers de siste dagene har jeg i grunn bare vært på skolen og så egentlig ikke noe særlig på kveldene. På tirsdag dro jeg til et verksted for å få hjelp til å fylle olje på bilen og rotere hjulene. Fikk endelig svar på hva det er for noe. Mens de holdt på ruslet jeg rundt i byen Little Falls, ganske stusselig, men fant et koselig sted å sitte mens jeg ventet. I går så tok jeg en dagstur til Vetle og Chingy i West Chester. Trengte hjelp til å ta selvportretter og portretter av andre mennesker, så da dro jeg likegjerne dit. Liker hvor lett det er med toll veien, motorveien er strake vegen fra huset mitt til huset deres. Var der til rundt 23 tiden, så mesteparten av dagen gikk bare til å henge sammen ❤

Image2 Image4

2 thoughts on “En lite spennende uke

  1. Kan tenke meg at det blir deilig å bli ferdig med det faget:) hehe:P Har min aller siste forelesning som student i morgen, og det er tidlig forelesning 😦 hehe. etter det er bare strake veien til å levere bachelor og eksamen i ene valgfaget. Du får ha lykke til på det essayet!

    • Hehe ja, jeg bruker 80% av all tid til sammen på lekser på det ene faget. Oi, det var tidlig! Men det er vel fordi det er mye arbeid med bacheloroppgaven kan jeg tenke. Ble ferdig med essayet i kveld, heldigvis. Nå har jeg bare en innlevering til før eksamen i alle fag! Det går fort unna!

Legg igjen en kommentar

