Weekend @ WCU igjen

Jeg fikk heldigvis gjort veldig mye her om dagen alikevel, hadde jo så mye jeg måtte få gjort på torsdag kveld, for dagen etter hadde jeg håpet å reise til West Chester igjen. Visste det var meldt en del snø, så måtte jo nesten se det an, men det var ikke så ille. Så da kom Tony seg til meg, som vi også gikk på skolen med i Moss, også kjørte vi mot West Chester på ettermiddagen. Men snøværet var visst verre når jeg kom meg på veien enn jeg trodde, var et skikkelig slit. Mye snø i veien gjorde det skikkelig vanskelig å bytte felt på motorveien! Men når vi nærmet oss Philadelphia var det ikke noe snø på veien lenger. Så vi kom frem ganske sent, men stakk en tur på Burger King for en sen middag. Etterhvert begynte vi med drikkeleker før jeg, Vetle og Tony tok en taxi til noen andre folk, som vi jo egentlig ikke kjenner. Var litt kleint, spesielt når vi fant ut at noen visse mennesker sa de skulle være der, også hadde de ikke greid å komme seg dit alikevel. Mye frem og tilbake med folk, for et slit. Men tok ikke lange stunden før det ikke var så awkward der lenger, var et hus hvor det bor flere andre nordmenn som hadde gått på ACN årene før oss. En fyr hadde tilogmed også gått på Jessheim vgs! Og en annen på Hvam. Verden er liten :p

Image14
^^ Føler jeg går i motsatt retning, liker jo rosa bare mer og mer jo eldre jeg blir :p Snart er alt rosa!

Dagen etter var vi ganske slitne alle sammen, og det ble frokost på Burger King. Smule lei Burger King nå. Etterhvert lurte vi på hva vi skulle bruke resten av dagen til, men greide aldri å bestemme oss om vi skulle dra inn til Philadelphia eller ikke, så det ble etterhvert aldri noe av. Vi tok i stedefor shuttlebussen bort til downtown West Chester og ruslet rundt, før vi dro til Applebee’s for middag. Andre gangen jeg er på Applebee’s, tror jeg har funnet min nye favorittrestaurant! Forrettene er altfor gode! Kom oss hjem igjen, og visste ikke helt hva som skulle skje den kvelden, men det endte opp med at jeg, Vetle, Chingy og Tony bare hadde drikkeleker alene hele kvelden. Går aldri lei! På et tidspunkt greide vi å låse oss ute av leiligheten, og de to amerikanerne som bor der hørte ekstremt dårlig, for vet ikke hvor lenge vi banket på den døra! Fikk heldigvis ikke noen klager fra naboene :p

Image2
^^ Er glad jeg ikke må leve med denne shuttlebussen hver dag,
er som en vanlig amerikansk skolebuss, og den er helt forferdelig!

Tror ikke vi la oss før i 5-tiden, noe som var litt upraktisk, for jeg hadde håpet å våkne mellom 11 og 12 for å kanskje få med meg noe av Milano San-Remo løpet. Men våknet ikke før klokka var bikket 13… Så et klipp av den siste kilometeren, og lurer på hva alle andre i den leiligheten tror jeg drev med! Nesten litt glad jeg hadde lest at Kristoff tapte den spurten, for det så jo ut som det skulle gå riktig veien helt til de siste meterene!

Etterhvert greide vi å komme oss ut av leiligheten og tok shuttlebussen til byen igjen, og fant et sted å spise frokost/lunsj/middag. Spiste en Monte Cristo, men jeg greier virkelig ikke å bestemme meg for om det er godt, eller om det bare er altfor sært! Er liksom en blanding av dessert og mat når det blir for mye søtt på tallerken. Sære greier. Vi ruslet rundt i byen altfor langt og lenge etter det, før vi kom oss tilbake til leiligheten igjen før jeg og Tony reiste hjem igjen mot New Jersey og New York. Denne gangen så kjørte jeg tollveien mellom Montclair og West Chester, og det var 1000 ganger lettere! Koster meg ca 12 dollar hver vei, men det var det absolutt verdt. Er strake veien på motorveien istedefor gjennom masse småbyer og avsideliggende skoger med de verste veiene jeg har kjørt på!

 Image4 Image6 Image8  Image12   Image18
^^ french toast med kalkun og ost, tror jeg det egentlig er…

Etter at jeg kom hjem i kveld måtte jeg lese til antropologi eksamen i morgen, men kommer ikke til å skjønne noe av spørsmålene alikevel, så legger ikke akkurat sjela mi i det stoffet der. Og må i et møte angående et fag fra ACN i morgen kl 10, så nå må jeg jo sto opp tidlig to dager på rad! Jeg visste jeg kom til å bli altfor bortskjemt etter den timeplanen jeg valgte til meg selv! :p

Legg igjen en kommentar

