Amerikansk førerkort i boks!

Endelig! Følte dette har hengt over hodet mitt lenge og plaget meg, men endelig fikk jeg meg amerikansk førerkort! Var innom DMV fredag for snart to uker siden, men bestod ikke den skriftlige prøven da, så måtte vente minst en uke med å ta den. Skrev notater av manualen og leste gjennom notatene et par ganger, og da var plutselig prøven enkelt som bare det. Rart det der :p Men tror også jeg kanskje fikk mange enklere spm nå. Når jeg nådde 40 riktig svar avsluttet prøven seg og jeg hadde bestått. Men jeg visste ikke da om det faktisk var over eller ikke, ingen hadde greid å fortelle meg om jeg måtte ta oppkjøring eller ikke. Men da fikk jeg vite at jeg ikke trengte det, og gikk ut derifra med New Jersey førerkortet mitt i hånda! 😀 Et skritt nærmere å føle meg litt mindre innestengt her! Så nå begynner jakten etter bil. Har funnet ut at det å snuse rundt på nettet er enklest, og har dessverre ikke så veldig høyt budsjett takket være den dumme, dumme kursen. Men krysser fingrene for at jeg snart har en bil til å gå med det førerkortet!

Legg igjen en kommentar

