Har ikke glemt deg, bloggen :p

Hei igjen bloggen! Føler at de siste ukene har gått skikkelig i et, føles som jeg har gjort så mye at jeg faktisk ikke husker hva jeg har gjort! Men når jeg først tenker meg om så har jeg jo:

– Vært på Hvaler og båten våres.
– Hadde en koselig helg i Tønsberg på hyttetur med venner og familie.
– Har badet hele 5 ganger! Kan ikke huske sist gang jeg badet så mye i løpet av en sommer (bortsett fra da jeg bodde i USA, selvfølgelig). Dette har jo vært den beste sommeren på lenge!
– Ble plutselig obsessed med å oppdatere garderoben, så dro på et par-tre shoppeturer og har anskaffet både bukser, jakker, t-skjorter, pysj, sko og et par kjoler.
– Vært på dobbel kino tur for å se Man of Steel og World War Z.
– Var en tur i Strømstad forrige uke, utrolig lenge siden sist jeg var der!
– Jobbet litt også.
– Dro til Moss for å få nøkkelen til min nye leilighet!
– Har saumfart internett for hva jeg kan innrede det nye rommet mitt med. Evig mange timer foran PCen!
– Fant ut at jeg får høstferie, så da bestilte jeg og foreldrene mine oss likegodt en tur til Italia!
– Og til slutt, i går tok jeg meg en road trip alene til Moss for å ta noen mål av rommet mitt, og lempet av noen mindre ting jeg skal ha med meg.

Tenk at jeg flytter på tirsdag! Har helt glemt tiden, så dette kom jo utrolig brått på! Er både utrolig spent, gleder meg samtidig som det kanskje er et lite snev av at jeg gruer meg, å få en helt ny hverdag. Men håper det fort blir supert!!😀

  Image2

13 thoughts on “Har ikke glemt deg, bloggen :p

  1. Fått gjort en del iløpet av de siste ukene:) Blir nok veldig spennende med å flytte for seg selv,men kan skjønne at du grugleder deg litt også:)

  2. sv;hehe, er nok mange som har dabbet av litt med blogging. Liker jo somsagt blogging,men føler jeg ikke har noe å blogge om akkurat nå. gnisten er litt borte. men jeg håper å komme sterkere tilbake snart:)

  3. Ikke dårlig, virker som du har fått gjort MYE! Nå har du kanskje allerede flyttet, så jeg håper du trives og har det bra! En tur til Italia i høstferien høres ikke akkurat feil ut heller😉

  4. Det høres ut som en AKTIV sommer. Koselig også🙂 Spennende med den nye skolen – masse lykke til med innflytning og oppstart. Håper å få høre litt om hvordan det er altså🙂

  5. SV;Mhm, sant det:) Liker jo å blogge og få luftet tankene & sånt. Men som du sier det er ikke nok timer i døgnet til å sjonglere mellom forelesning, litt fritid, lese pensum,sove osv..

Legg igjen en kommentar

