Ute av Tour de France boblen for i år :p

Blir ganske sporadiske med innlegg for tiden, føler egentlig at tiden ikke strekker til for tiden, og grunnen til det kan jo kanskje være fordi jeg har vært totalt oppslukt av Tour de France bobla! Tror ikke jeg har gjort annet de siste tre ukene enn å sove, jobbe og se på Tour de France. Men i kveld var det over, som er et av årets største høydepunkter for min del, og det eneste jeg følger med på av sport. Hele 11 måneder å vente til neste gang, men gleder meg allerede! Synd vi mistet Edvald Boasson Hagen, men Team Sky kom seirende ut av det alikevel med Chris Froome på toppen av pallen. Har gått stolt rundt med Sky capsen min i det siste, hehe. Også er jeg (og alle andre) blitt bare enda mer fortapt i moroklumpen Peter Sagan (som heller ikke er så ille å se på), som tok i mot den grønne trøya på Champs-Élysées for andre år på rad, som er de to gangene han har syklet Tour de France. Jeg og Mamma er vel også blitt enige at en gang må vi oppleve denne storslagne festen i virkeligheten, gjerne på en fjelletappe og Champs-Élysées. Hvis jeg ikke har gjort det allerede, så går jeg og fører det opp på bucket lista mi med en gang!

Image3 Image5 Image6

Nå som dette tidskonsummerende arrangementet er over så kanskje jeg får tid til å ta igjen litt på film anmeldelse fronten. Har hopet seg opp en del filmer jeg ikke har fått skrevet om. Ellers så begynner det jo snart å nærme seg at jeg må vende nesen mot Moss, etter 1 august kan jeg få nøkkelen til leiligheten, så da blir det nok noen kjøreturer frem og tilbake. Vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne med å fordele tingene mine, slik at jeg kan ha litt av hvert både her og der. Må kanskje begynne å planlegge det snart også…

Legg igjen en kommentar

