Ukens Bilde; uke 28!

Endelig ble det ferie på meg også, eller begynte på fredagskvelden, og har enda en uke igjen før jeg skal tilbake på jobb. Denne ferieuken har jeg tydeligvis valgt til rett tid, og skal bruke ferien min på å maks slappe av. Å gjøre ingenting, eller alt som jeg føler tiden ikke alltid strekker til. Og se Tour de France da, første uke er nå over, men det er fortsatt to hele uker av denne TdF bobla jeg er inni, hehe.

I kveld skal gjesterommet våres få en gjest, Sina kommer på en liten snar visit, veldig liten også, må reise tilbake til flyplass sikkert 5 timer før jeg vanligvis ville stått opp i morgen. Får satse på at jeg greier å komme meg hjem igjen og får sove noen timer til på tirsdagsmorningen.

Forrige uke hoppet jeg jo over Ukens Bilde, men tenkte jeg kunne prøve å komme litt på rett kjør igjen. Må også prøve å få publisert noen flere filmanmeldelser, for jeg tror nesten ikke jeg overdriver når jeg sier jeg har 50 ferdig eller nesten ferdig anmeldelser i kladder-folderen!

Men anyway, denne ukens utvalgte bilde er:

Image2

Selvom været de siste dagene har vært helt nydelig og ikke noe å klage på, så er det fortsatt litt surt at det ikke ble noen Italia tur på oss i år. Er to år siden sist, og savner favoritt plassen våres i Italia, Gardesjøen når det har gått et par år som nå. Og så er det virkelig en av de beste plassene jeg har vært heldig å få besøke, det er virkelig helt fantastisk der, og vannet i innsjøen er jo som en bit av himmelen!

10 thoughts on “Ukens Bilde; uke 28!

Legg igjen en kommentar

