Ukens Bilde; uke 26!

Det har blitt satt en skikkelig stopper med bloggingen i det siste, blogglysten har liksom ikke vært helt på topp, så da er det jo bare å la vær. Siden vi kom hjem fra ferie har det blitt et par kinoturer med Nina C og Hanne (The Hangover Part III og Iron Man 3), forrige lørdag var det sommerfest med jobben, søndagen ble brukt til å betale for det, feiret bursdagen til Mamma med fantastisk middag på Casa Mia i Lillestrøm på torsdag, var på en liten handletur på Jessheim på fredag, og ellers har de resterende timene i døgnene blitt brukt til å jobbe og sove. Trenger penger :p

Og så er det blitt en stund siden sist jeg la ut Ukens Bilde, men denne uken husket jeg det igjen!

Image2

De siste månedene har jeg holdt på med å lage album fra ferieturen jeg og Sina hadde til Dubai i november/desember. Men nå begynner det å bli en stund siden sist jeg gjorde noe i albumet, og må virkelig få meg til å fullføre de siste sidene i albumet. Dette bildet er fra den siste dagen på ferien våres da vi tok turen opp i verdens høyeste bygning, Burj Khalifa i Dubai. Underkant av 830 m over bakken. Nesten er kilometer jo! Det var virkelig et skue fra både bunn og topp, og dette bildet er selvfølgelig tatt fra toppen, og med utsikt over denne fantastiske ørkenbyen. Dubai er virkelig fantastisk! ❤

9 thoughts on “Ukens Bilde; uke 26!

  1. Håper jeg endelig får til å kommentere her nå.. Har ikke fungert på lenge. Høres ut som det har vært en travel, men veldig fin sommertid så langt da =)

Legg igjen en kommentar

