Ferie i eget land!

I dag reiser jeg og foreldrene mine avgårde på en ferietur – i Norge! Skal faktisk feriere i eget land, noe som sjeldent skjer. Vi har leid oss en campingbil og skal kjøre i retning Kristiansund/Ålesund, og innom i alle fall Geirangerfjorden på veien hjem igjen. Tror vi blir borte til torsdag, så håper vi får opplevd mye fin norsk natur i den delen av landet våres, hvor jeg aldri har vært før! Blir nok ikke særlig til internett tilgang på turen, så regner med at det ikke kommer en oppdatering om turen våres før neste helg 🙂 Det blir godt med en ferie i alle fall! 😀

Image1
(fjordtours.no)

10 thoughts on “Ferie i eget land!

  1. ohh, så morsomt og spennende 😀 gjorde det selv en del da jeg var mindre, men kjæresten vil at vi skal gjøre en lignende tur :p
    xx Siri

  2. Aww fine steder! Kjører sikkert gjennom hjemplassen min da om dere drar over Atlanterhavsveien mot Kr. Plana er å dra innom Ålesund her i sommer også, typen har ennå ikke fått vært der!

Legg igjen en kommentar

