Bon Jovi og Beyonce konsertene!

På tirsdag for henholdsvis èn og to uker siden var jeg jo på Beyoncè og Bon Jovi konsert i Telenor Arena! Tok meg såpass lang tid å nevne det, henger tydeligvis skikkelig etter med bloggingen i det siste! Selve konsertene var supre, men Telenor Arena er virkelig et dritt sted! Tror neppe noen av oss har svettet så mye før, det var så varmt der under begge konsertene, at vi var helt dehydrert. Glad jeg ikke hadde ståplass der!

Var på Bon Jovi konserten med Camilla, og vi hadde skaffet oss supre sitteplasser, tror neppe man kan få bedre sitteplasser der inne! Satt rett ved scenen, og konserten var skikkelig herlig og for en stemning! Var glad hvordan de hadde fordelt gamle og nye sanger, og de sang flere eldre sanger enn jeg hadde trodd, noe som var bra, for den nye CDen hadde jeg ikke hørt særlig mye på. Utrolig gøy å ha sett Bon Jovi live i alle fall!

Image2

Image6

Image12

Beyoncè har aldri vært en av mine favoritter, men tenkte hvorfor ikke. Dro med Astrick, Hanne og Nina C, og før konserten spiste vi et herlig måltid på Hard Rock Cafè! Før Beyoncè kom på scenen varmet jo LidoLido opp, som jeg hadde gledet meg til, men han sang jo bare fire sanger eller noe, som var litt skuffende. Og så tok det jo en evighet mellom han og hovedpersonen. Vi satt ganske langt unna, så vi så ikke veldig bra, men det var en super stemning, selvom jeg ikke følte meg helt med som alle super fansene der inne. Hun hørtes i alle fall bra ut, og gjorde et skikkelig show, selvom det aldri er like gøy når man ikke kjenner til sangene som synges. Kjente kun igjen noen få sanger, men la merke til enda fler som fenget min interesse. Må høre mer på musikken til Beyoncè tror jeg!

Image14

Image16

Image18

Noen flere som var på enten Bon Jovi eller Beyonce?

15 thoughts on “Bon Jovi og Beyonce konsertene!

  1. Kan underskrive på at telenor arena er ikke er det beste stedet å være på konsert. værtfall ikke når det er vaaarmt. Syntes beyonce konserten var bra. Jeg hadde heller ikke forut for konserten hørt noe særlig på beyonce annet en «hitene» hennes. Men etter konserten fikk jeg noen nye favoritter.:)

  2. SV;Mhm, får håpe det gikk bedre enn jeg trodde:) Gleder meg til sommerferien:) Jeg skiftet tema og da jeg sjekket på wigdets på utseende fikk jeg valget. Vet ikke om det er noe som er på alle temaer,men hvis du klikker på utseende > wigdets og sjekker om det står instagram der ,så er det bare å føre inn den wigdetsen inn i sidemenyen og koble instagram kontoen din til wordpress.:)

  3. Jeg er sååå misunnelig for at du fikk se Beyonce!! Jeg hadde utrolig lyst å se den konserten, men det ble ikke noe. Jeg digger den dama og synes hun synger og ser ut som en gudinne! Men jeg har hørt at det var badstue varmt der…og det er ikke bra. Arenaen burde fikse på det problemet til neste store artist kommer dit!

    • Synd det ikke ble noe Beyonce konsert på deg :/ Det var grusomt varmt der inne, den verste konsert opplevelsen jeg har vært på sånn sett, men glemte det jo litt da hun var på scenen 🙂 Jeg tenkte jeg skulle sendt mail til Telenor Arena, men føler det har gått for lang tid å klage nå liksom :p

  4. Jeg så en dokumentar om Beyoncé for et par dager siden, og hun er jo fullstendig rå. Jeg er heller ikke noen storfan, så jeg tror ikke jeg heller hadde klart å føle helt på stemninga, men det hadde nok vært kult å se henne live, ja!

  5. Flotte opplevelser, det er jeg sikker på! JBJ hadde vært kjekt her=) B er jo ganske råå hun og da, men kjenner ikke nok til henne til at jeg ville klart en hel konsert tror jeg. savner mer slik herlig musikk og noe kjent her iallefall! God helg;)

    • Bon Jovi konserten var ikke utsolgt. Var en del ledig sitteplasser i alle fall. Men tror ikke det var flere ståplasser. De er absolutt verdt å få med seg live i alle fall 😀

Legg igjen en kommentar

