Ukens Bilde; uke 23!

I går var jeg igjen med jobben å kjørte Go-Kart på Harald Huysman i Oslo. Er så utrolig gøy, men blir ganske sliten :p Vi fikk også en førvisning av sjefens nye kafè på Strømmen. Ellers har jeg hatt fri i helga, og har prøvd å få gjort unna ting som skulle vært gjort, men alt tar alltid dobbelt så lang tid som man tror. Skjønner ikke hvorfor det virker ut som jeg har så utrolig mye å gjøre for tiden…?

Men har i  alle fall somlet meg til å fikse et nytt ukens bilde innlegg:

Image2

Dette bildet er tatt i Epcot, Disney World, under Flower & Garden Festival som er hver vår, og parken blir dekorert med slike fantastisk verk overalt. For de som ikke ser det så skal jo dette selvfølgelig være fra Beauty and the Beast, som minner meg på at jeg har virkelig behov for å ta et dypdykk i Disney filmtitting, for det er ikke mye jeg liker bedre enn Disney, men utrolig lenge siden sist jeg så en ordentlig Disney film føler jeg!

7 thoughts on “Ukens Bilde; uke 23!

  1. Morsomt! Gleder meg til å dra bort dit nå!

    Tusen takk for svar, skal sjekke det ut… Så ut som det var veldig dyrt de dagene vi er der, men skal definitivt sjekke det bedre ut!

Legg igjen en kommentar

