Ukens Bilde; uke 21!

Har prøvd å nyte en lat fridag i dag, mens jeg skal nyte en halv lat fridag i morgen, før jeg drar til inn til Oslo, skal nemlig på Bon Jovi konserten! Gleder meg utrolig mye til den😀

Men så er det også på tide å oppdatere ukens bilde!

Image2

Jeg er jo en skikkelig kakemoms, kan aldri få nok, haha. Men denne kaken er nok ikke bare utrolig god, men ser jo helt fantastisk ut! Bildet tok jeg inne i et bakeri i Covent Garden på London turen våres for et par uker siden. Ingen ting slår bedre ann hos oss enn Disney, og denne Snøhvit kaka, med de syv dvergene var jo ganske så fantastisk🙂

11 thoughts on “Ukens Bilde; uke 21!

  1. Fantastisk kake!!!

    Skal sjekke opp i de tingene du skrev til Orlando turen… Discovery Cove er det dyrt det forresten? Sjekket en greie hvor man kunne svømme med delfiner, men det kostet jo over 500 dollar, litt drøyt! Hvertfall for student lommeboken min.

    • Det er den! Tror det kostet 1500 kr for meg på Discovery Cove når jeg svømte med delfiner. Men prisene er litt forskjellige med tanke på årstiden, og hvor mange billetter som er igjen. De slipper bare inn et visst antall mennesker hver dag.

  2. Håååper det var en knallkonsert!! Er vel bra live de;) Kaker har jeg begynt å likt mer de siste åra, dette er vel masjipan?

Legg igjen en kommentar

