I det siste…

I det siste så har tiden min blitt brukt til så kjedelig som å jobbe, sove og se på TV. Har jo hengt lengre etter med The Vampire Diaries enn jeg har gjort med en TV-serie noensinne, og nå har jeg kun 6 episoder av sesongen igjen! Men nå begynner jeg virkelig å savne å se en film i ny og ne, lenge siden sist jeg så en film som ikke var på kino nå.

De siste dagene har jeg også brukt noen timer foran TVen for å se på sykling, for det er jo noe av det beste med hele våren og sommeren. Kun en drøy måned igjen til Tour de France nå! #eneste #sporten #som #gjelder

Ellers var det jo nettopp 17. mai, og min dag ble brukt til å dra til Sverige for å handle ting og tang av mer eller mindre nødvendig verdi. Har aldri fått noen tradisjon med 17. mai feiring siden de første 15 årene av livet mitt eller så ble våren brukt til å ligge innestengt på rommet mitt, uten å greie å åpne øynene, pga pollenallergi. Feiret ikke 17. mai før jeg var russ, så dessverre er det stort sett bare en ordinær fri dag for meg. #ikke #for #å #synes #synd #på #meg #selv #altså

Og jepp, har prøvd å bli litt flinkere til å bruke Instagram, og har i alle fall begynt å jevnlig lese hva alle andre skriver på Twitter, selvom jeg ikke skriver så veldig mye selv. Men sier ikke nei takk til flere å følge/følgere: @Nina_Martine og MissNinaMartine

tumblr_lkr553wtFW1qawj42o1_500_large
(weheartit.com)

Legg igjen en kommentar

