Fangsten fra Londonturen!

Jeg må jo selvfølgelig lage det obligatoriske innlegget med fangsten jeg fikk med hjem fra London. Shoppet jo bare den siste dagen, så det ble (heldigvis for lommeboka) ikke med så utrolig mye hjem.

 

Image2
^^ Neglelakker greier jeg jo aldri å ikke kjøpe, to body scrub fra The Body Shop, te fra Harrods i eple, mange, jordbær og blod appelsin, den kuleste cocktail boken jeg har funnet. På hver side er det en oppskrift, og bilder av alt som skal oppi drinken. Aner ikke hvor mange ganger jeg har droppet å lage drinker fordi jeg har ikke peiling på hva de fancy greiene oppi dem er :p

Image4
^^ Hele seks nye neglelakker i samlingen min, en ny Chanel <3, Essie i svart og burgunder, tre Barry M lakker, et merke jeg aldri har prøvd før. Den turkise har en kul effekt, at den blir helt matt og kornete. En med glitter i favorittfargen min er jo et must, og den siste fikk jeg gratis. Tror kanskje jeg har en fra før av som den er prikk lik. Fant også to nye Chubby Sticks fra Clinique som jeg virkelig har lagt min elsk på. Disse har ikke så mye farge i seg, og er så vidt det synes at leppene blir lyserosa og fersken.

Image6
^^ Smykker er jeg jo bare enda mer svak for! Nederst til venstre er et hårbånd fra Forever 21, tre utrolig kule øredobber fra Forever 21, og tre fargerike statement kjeder fra Primark. De tre tilsammen kostet jo mindre enn hva et kjede hadde kostet på H&M!

Image8
^^ Tror jeg fant de mykeste plaggene inne på Primark i disse to t-skjortene, så da ble det Superman (fant ikke Batman… :/), og Donald❤

Image10
^^ Ble to t-skjorter til inne på Primark, som kommer til å bli brukt mye i sommer🙂

Image12
^^ Hard Rock Cafe t-skjorte måtte vi jo ha, nå begynner jeg å miste telling med hvor mange jeg har :p Min nye favorittveske, en gigasvær clutch med gull, hvitt og gult fra Primark. Og jeg kunne ikke dy meg med å kjøpe dette håndkleet, jeg elsker jo mønsteret!

Image14
^^ Og så ble det jo to par sko med hjem! Jeg var på leting etter Toms i USA, men merkelig nok fant jeg de ingen steder. Men endelig fikk jeg meg et par! Var vanskelig å velge farge, men syntes grå var praktisk og matcher til alt. Men dessverre tror jeg de ble en størrelse for store, glemte jo helt at bena var ganske slitne etter å ha gått såpass mye som vi hadde gjort :p Vi gikk tilfeldigvis innom en annen skobutikk også, og der hadde de utrolig mye kult, men jeg gadd bare å prøve de første og beste jeg så, og det var disse utrolig kule støvlene med blondedetaljer❤

 

14 thoughts on “Fangsten fra Londonturen!

  1. Skjønner ikke hva som skjer med kommentarene mine på bloggen din asså.. Jeg prøver igjen: Shopping – weeeee! Elsker neglelakk og bling;) Du må ta utfordringen jeg har ute nå (tror ikke du har svart på den før iallefall) Sleng ut mange herlige drinktips fremover da!

  2. wow, herlig og flott innkjøp😀 elsker slike innlegg, og man får så mye tips til når man selv skal reise.
    Likte spesielt godt alle neglelakkene og ikke minst smykkene! Har kjøpt en hel haug med smykker på ebay den siste tiden, men kanskje er smykkene på primark enda billigere? Hvor mye kostet det for eksempel for et?🙂
    xx Siri

  3. Mye fint som ble med heim att:)
    SV;Mhm, må sette skolen først. selvom blogging er noe jeg liker gjøre,så får jeg heller sette det på vent litt til jeg har noe mer spennende å skrive om enn å øve til eksamen:P hehe

    //Samme her også:) Var på utkikk etter den grønne blonde kjolen uten ermer på fredagen som var,men fant den ikke på oslo city.

  4. Mye fint du har kjøpt🙂 og mange fine bilder i innlegget under ! jeg elsker London og det er en av mine favorittbyer. Men man blir jo sliten av å fly rundt, byen er stor. Men det er mye bra shopping…å ha trillebag hørtes egentlig ganske lurt ut!! Eller bo i kort avstand fra Oxford Street…jeg kan anbefale St.Giles hotel i enden av gata. Helt perfekt!!

    • Takk🙂 Har virkelig falt for London, syns byen (eller i alle fall sentrum) virker akkurat passe stor til at det ikke tar så lang tid å komme seg rundt, alt virker ut som det blir i gåavstand med den fantastiske tuben! Hehe, ja hadde ikke hatt noe i mot å bo ved Oxford Street, men vi fant ingen hoteller rundt der…

Legg igjen en kommentar

