Ukens Bilde; uke 19!

Jo da, jeg lever jo fortsatt :p Siden jeg og Sina kom hjem fra London på onsdag har jeg bokstavelig talt kun jobbet og sovet. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig ble så utrolig sliten, men kroppen min gikk fra å trenge 6-7 timer søvn hver natt til plutselig 9-10 timer. Blir ikke stort annet denne uken som kommer heller, for skal nemmelig jobbe hver dag. Men nå trenger jo sparekontoen litt penger igjen etter enda en ferietur 😉 Og bilder fra ferien kommer selvfølgelig snart, har enda ikke sett på bildene selv en gang!

Men jeg har i alle fall greid å skrape sammen enda et sporadisk ukens bilde :p

Image2

Husker ikke når dette bildet er tatt, men det er i alle fall fra spekkhuggershowet i Sea World i Orlando, som jeg tydeligvis bokstavelig talt har sett utallige ganger. Men det er uansett alltid like gøy å få se disse vakre skapningene ❤

11 thoughts on “Ukens Bilde; uke 19!

  1. Så fint bilde! Ha en fin uke og håper du får tatt igjen litt søvn 🙂
    Sv: Takk! Håper ting løsner etterhvert, men tar en dag av gangen! Nå er bloggen forandra en del, men jeg håper du fortsetter å besøke meg 🙂

    • Ahh, heldig du er! SeaWorld er virkelig et must, og dere får da med dere den nyåpna Artic området! Det var ingen pingviner der når vi var der, og pingvinene er noen av de beste dyrene å stå å glo på :p Men en annen stor anbefaling hvis dere kan ta dere råd til det er Discovery Cove (der inngår inngangsbilletter til SeaWorld i prisen). Et så fantastisk paradis, hvor man kan svømme med stingrays og delfiner 😀

  2. Travel dame du..håper du får ordentlig søvn! Merker at når man har lite søvn så er man virkelig ikke menneske! Flinke du..;)
    Herlig bilde, jeg ELSKER de skapningene der!

  3. Stilig bilde – nydelige dyr. Jeg var i SeaWorld San Diego for alt for mange år siden, og så et lignende show. Nærmest bergtatt – utrolig stilig!

Legg igjen en kommentar

