Spontan London-tur i morgen!

Yay, er ikke lenge til min og Sina sin spontan London tur nå! Vi reiser (altfor) tidlig i morgen, og skal bruke de neste tre dagene på sightseeing og shopping, med et stramt skjema vi har satt sammen. Vi vil jo få gjort mest mulig, så det blir lite søvn på meg den neste uken, med tre dager på jobb etter at vi kommer hjem på onsdag. I kveld har vi sleepover her hos meg, siden Sina bor ganske langt unna. Men må vel prøve å få lagt oss tidlig, for å greie morgendagen. Som vi forhåpentligvis skal avslutte med Iron Man 3 i IMAX 3D. Wowza! :p

PCen blir selvfølgelig ikke med på en såpass kort tur, men skal jo selvfølgelig greie å oppsummere turen når vi er hjemme igjen 😉

Image2 Image4
(Fra min første tur til London, i fjor høst)

10 thoughts on “Spontan London-tur i morgen!

  1. Steike! Skal si noen er flinke til å gripe sjansen og bare nyte livet litt ekstra=) Så sykt bra! Har ikke vært der en gang jeg. Håper du har maaasse å vise oss når du er tilbake da 😉

Legg igjen en kommentar

