Ukens Bilde; uke 17!

Forrige uke nevnte jeg at jeg og Sina vurderte en spontan London’s tur, og det ble det heldigvis noe av! Vi reiser på søndag til onsdag, og er i full gang med våres nøye planlegging, alltid gøy å planlegge ferietur, men aldri hatt så liten tid som nå. Heldigvis har jeg jo vært der før i alle fall, så jeg vet litt av hva vi burde få med oss 😉

Så da blir denne ukens bilde London inspirert også 🙂

Imagen2

Dette bildet tok jeg også på min første London tur i høst, og er fra sightseeingturen vi tok rundt i London, som er absolutt til å anbefale hvis man har dårlig tid og/eller har lyst til å se mest mulig av London’s mange severdigheter. På dette bildet fikk jeg jo med også flere av dem: London Eye, Big Ben og Houses of Parliament.

4 thoughts on “Ukens Bilde; uke 17!

  1. Stilig at det ble noe av spontanturen deres:) Må få kommet meg til london:)

    SV;Mhm,vi jobbet og gav det beste på oppgaven:) Må bestå denne innleveringen for å komme opp til eksamen:)

  2. Kult med spontantur! Det blir nok kjempekos. 😀 Jeg reiser jo dit utken etterpå, så du får komme med tips om dere finner på noe ekstra gøy å gjøre der! Er veldig spent på hvordan været er i disse dager. xD

Legg igjen en kommentar

