Har adoptert en tiger :D

Da jeg gikk forrige lønning følte jeg meg i det veldedige humøret, og bestemte meg for å donere $50 til World Wildlife Fund og adopterte en tiger! Og ikke bare gikk mine 300 kr til en god sak, men jeg fikk også noe tilbake som takk og bevis for donasjonen 😀

Image2g

Da fikk jeg denne søte tiger bamsen, en liten resirkulerbar bag, og et bilde av en tiger og et bevis på adopsjonen min som jeg tenkte å kjøpe en dobbel ramme til. Trenger bare en plass å henge det :p

6 thoughts on “Har adoptert en tiger :D

  1. SV;Vil gjerne ha den:) hehe,samler på billetter 🙂

    //hehe, er kanskje litt ordinary han «mcdreamy» som han kalles i «grey’s anatomy»:) Men han driver med sykkelsport også:P hehe

    // spennende med london tur da:) vi får planlegge en london tur en gang med hanne. ta en jente tur:) kanskje til neste år så kan vi spare opp 🙂

Legg igjen en kommentar

