Ukens Bilde; uke 16!

I går var en lang dag på jobb, før jeg kom hjem og brukte/sløste bort hele kvelden på å se etter mulighetene for en London tur neste uke. Men første må jeg jo få fri :p

Og så har jeg greid å finne frem et bilde som ukens bilde:

Imaged2

En eventuell ny London tur ville absolutt ikke vært å forakte! Dette bildet tok jeg på min første tur til byen i høst, og er fra sightseeing turen jeg og Mamma tok rundt byen. Vi var så utrolig heldig med været, og satt på toppen av en dobbeldecker buss i solsteika, og dette var en av de mange observasjonene jeg så som det var verdt å ta bilde av 🙂

5 thoughts on “Ukens Bilde; uke 16!

Legg igjen en kommentar

