Lana del Rey og Mumford & Sons!

Nå skal jeg snart begynne å gjøre meg klar for å dra inn til Oslo, for skal nemlig på Lana del Rey konserten i Spektrum! Og guess what! Skal jaggu til Spektrum i morgen også, for å få med meg Mumford & Sons konserten! To konserter på to dager har jeg aldri gjort før, imponerende :p Har i alle fall ladet opp de siste dagene med å høre på musikken deres, spesielt Lana del Rey som hadde noen sanger jeg aldri hadde hørt før. Så nå gleder jeg meg skikkelig mye til begge konsertene!

tumblr_mkv528IUy71rw0t9qo1_500_large

Mumford__Sons_mumfordandsons9_large

12 thoughts on “Lana del Rey og Mumford & Sons!

    • Lana var ganske så bra🙂 Men stemmen hennes druknet litt i all musikken, hun var best når man omtrent bare hørte stemmen hennes, for hun sang faktisk veldig vakkert🙂 Var jo litt skeptisk til live syngingen hennes, men stemmen hennes var kjempefin😀

Legg igjen en kommentar

