Ukens Bilde; uke 15!

Søndagen min i går ble igjen brukt på å sitte og glo på TVen og et av de mest spennende sykkelløpene i løpet av året! Dessverre var det ikke mye spennende som skjedde, og den som var storfavoritten til å vinne vant. Kvelden ble brukt hos Mormor, som har greid å ødelegge høyre skulderen og armen, og som trengte litt hjelp med forskjellige ting. Dagen i dag var som alle andre mandager: sove lenge, ikke humør til å jobbe, jobbet i seks timer, så en slapp kveld hjemme. Mandager er absolutt den største automodus dagen for meg :p

Men, jeg fikk endelig satt meg ned foran PCen og skrapt frem enda et bidrag til mitt ukentlig Ukens Bilde innlegg!

Imaged2

Dette bildet er det igjen ikke jeg som har tatt, men det er Pappa. Bildet er i fra Discovery Cove i Orlando, Florida, hvor vi var for første gang på ferien våres til jul/nyttår. Et av de mest fantastiske stedene jeg har vært, og hvor jeg endelig fikk svømt med delfiner! Bildet er av delfinen jeg svømte med, og Mamma syntes bildet er et så blinkskudd at vi skal innom AllKopi i morgen for å se om vi kan blåse det opp X-antall ganger for å dekke den lange kjedelige veggen i gangen våres!

6 thoughts on “Ukens Bilde; uke 15!

Legg igjen en kommentar

