Ukens Bilde; uke 14!

Ahh, føler jeg begynner å bli så slask når det gjelder blogging. Forhåpentligvis er jeg bare inne i en liten periode hvor jeg har litt writes block. Eller blogg block :p Så da kunne jeg i alle fall begynne med å oppdatere ukens bilde igjen!

Image2fd

Dette bildet her er det faktisk ikke jeg som har tatt, men det er det Sina som står for. Bildet er selvfølgelig for våres ferietur til Dubai før jul, og er fra inne i et av de ordentlig svære supermarkedene vi bodde rett ved siden av. Og der må selvfølgelig alt svinekjøtt (egentlig litt overrasket over at det i det hele tatt fins der), bli solgt og oppbevart i et eget avskilt rom i butikken. Og der inne jobbet det selvfølgelig kun kinesere og/eller japanesere :p

7 thoughts on “Ukens Bilde; uke 14!

  1. Haha, så spesielt xD Er forresten som deg litt overrasket over at de faktisk har svinekjøtt i det hele tatt der, spesielt med tanke på hvor strict de er med alkoholen o.o

    Kjenner meg litt igjen i det du skriver angående bloggingen, det er vel slik med alt at ting går i perioder, enkelte ganger oppstår en skrivetørke.. :p

Legg igjen en kommentar

