Ukens bilde, uke 11!

Oi, jeg har visst helt glemt å poste et nytt ukens bilde de siste ukene! Har nok vært en del andre ting som har måttet eller har blitt prioritert før bloggen i det siste. Er ikke alt jeg føler at jeg rekker å skrible ned, som da jeg, Hanne og Nina C hadde en super koselig brettspill kveld på fredag, som ble avsluttet med Idol titting. Eller at jeg har kjøpt meg noe super flott for pengene jeg fikk til bursdagen min, men det burde jeg kanskje få lagd et eget innlegg om 😉

Men nå er det kanskje endelig på tide å poste et nytt ukens bilde!

Image2

Åh, nå begynner det snart å gjøre litt vondt inni sjela mi. Savner virkelig asfalt og sjøen. Hvor er våren og sommeren? Jeg savner å kunne gå på høye hæler. Nesten så jeg savner å ha pollen allergi. Savner å være på Hvaler (hvor bildet er tatt foressten). Savner å ha på meg mine kjære Ray-Bans hver dag. Savner å slippe vinterjakker. Savner mine trofaste Chucks. Og savner å kjøre uten tak på bilen. Ja, jeg gleder meg sykt til denne vinteren er over, for selvom jeg har vært borte til sammen over en måned av denne vinteren på ferie, så har den fortsatt føltes ut som en av de lengste ever!

Noen fler som lengter etter våren og sommeren?

6 thoughts on “Ukens bilde, uke 11!

  1. Om jeg gjør! Kan virkelig ikke huske at sommeren har vært like etterlengtet som den har vært i år… Føler jeg blir gal av å se hvordan snøen konstant laver ned utenfor. Snøen er grei når været er bra, men let’s be real, været er sjeldent bra her oppe, haha.

Legg igjen en kommentar

