En herlig helg + de siste dagene.

Det ble noen dager bloggfri for min del. Helgen ble brukt som sagt på Fagernes for å besøke Sina. Var ganske langt å kjøre i tre timer hver vei, spesielt hjem igjen gjennom hva som føltes ut som eviglangt fjellandskap, på svarte natta og bare svinger hele veien. Ugh. Men ellers var helgen super, vi slappet av på lørdagen og tok det kuli før vi sakte men sikkert begynte å gjøre oss klare for kvelden. Vi hadde spist oss alt for gode og mette på taco, så vi måtte ty til flere shots enn vi kunne telle for å i det hele tatt merke litt av alkoholinntaket. Men vi kom oss ut etterhvert, til det eneste dugelige utestedet på Fagernes, hvor det i alle fall var mennesker på vår alder. Etterhvert kom vi oss på et ganske kjedelig nach, som var altfor langt unna på glattisen og i høye hæler, men vi kom oss ganske så uskadde hjem igjen :p

tumblr_mj8u3tza1X1r44uvpo1_500_large
(weheartit.com)

Søndagen var ganske så daff, det eneste vi i grunn gjorde var å så på Bad Teacher, før jeg måtte snu nesa hjemover. De siste dagene har ellers blitt brukt på jobbing, tv-titting, frisørtime (kjedelig men godt å få stelt håret etter alt for lenge), bakt muffins, og har vasket hele leiligheten til broren min, som jeg brukte altfor mange timer på. Han skal være i USA i to måneder, så da har jo jeg tenkt til å utnytte den tomme leiligheten hans 😉

Føler også at det er en stund siden jeg har hatt kvalitetstid med bloggen, den siste tiden har både bloggen og jeg vært i skikkelig Oscar modus, så nå får jeg prøve å sette av litt tid til å skrive noen innlegg jeg har planlagt 😉

10 thoughts on “En herlig helg + de siste dagene.

  1. Så bra at helgen har vært fin:) Blir ofte at bloggen blir satt litt til side når man har mye å gjøre.

    SV;Var en super mnd som gikk alt for fort over=)Håper din februar var fin:)

    //hehe:) nettopp! Er litt i instagram modus,men det dabber kanksje av etterhvert. Men foreløpig er jeg instaheaven:Phehe
    // Den toppen uten ermer,som går litt inn i midjen=)

  2. Høres ut som ei fin og morsom helg! Og så digg med frisørbesøk då, det var eg i går, fikk stussa håret litt og farga håret litt igjen, men det blei aalt for mørkt i toppen, eg er sjeldent fornøyd etter eit frisørbesøk og har litt angst dagen derpå,, hihi..
    Håper du får ein fin torsdag!

  3. Huff tequila er døden for meg…. Virker som du har hatt travle dager og en fin helg ^^ Huff, Oscarene skuffet meg! Skjønner ikke helt greia. Argo var da virkelig ikke SÅ bra! I alle fall i forhold til mange andre.. Haha.

    • Haha, det har det også alltid vært for meg! Men klarte meg bra denne kvelden :p

      Nei, syntes heller ikke Argo var sånn super minneverdig, flere av de andre var i alle fall bedre, selvom jeg ikke syntes det var så mange filmer å juble for under årets Oscar utdeling…

  4. Høres ut som en bra helg! Hehe, tequila kan være noe for seg selv.. xD Så bra at du får låne leiligheten til broren din mens han er borte da! Slik takker man jo ikke nei til 😉

Legg igjen en kommentar

