Dagens fangst :D

I dag hadde jeg fri, så da gikk jeg og hentet en pakke på posten fra Victoria’s Secret. Er sykt kjipt med dyr toll, men har lagt min elsk på undertøyet derifra, så da får det bare gå! Etter det tok jeg meg en liten shoppingtur på Jessheim Senteret, og der fant jeg både litt av hvert. Fant enda mer undertøy der, pluss noen fine plagg å legge til i den stadig voksende garderoben (som jeg må ta enda en opprydning i snart!).

Image2
^^ Stilig svart kjole fra H&M 🙂

Image4
^^Kule øredobber fra Gina Tricot, og det absolutt perfekte kjedet fra H&M til bare 30 kroner! Gratis sier bare jeg :p

Image6
^^ Har fått en bra samling av disse H&M skjørtene, men denne fargen hadde jeg ikke, og den kostet jo bare 30 kroner! Enda mer gratis :p

Image8
^^ Peplum topp fra Cubus 🙂

Image10
^^ Men likte denne best, elsker mønsteret ❤

Gleder meg faktisk til å få bruke klærne, det er ikke ofte. Er absolutt en mer tilbehør jente 🙂

10 thoughts on “Dagens fangst :D

  1. Kjempe bra fangst:) Har faktisk en av toppene du kjøpte, den fra Cubus(peplum) topp:) Kjøpte den på shopping turen jeg hadde i forrige uke:P

Legg igjen en kommentar

