Hipp Hurra for meg!

Jepp, dagen min er her, og den er jo snart over! Startet egentlig feiringen i går kveld da jeg, Hanne og Nina C dro til Lillestrøm og spiste god mat og dessert på Egon. Fikk tilogmed uventet en bursdagsgave, og det var en som falt veldig i smak! Og så ble det selvfølgelig en kinotur på oss, for å se Lincoln. Var en super koselig kveld, og det har jeg hatt i dag også. Startet dagen med skikkelig usunne amerikanske pannekaker (men oh so good <3), hadde en chill ettermiddag før jeg, Mamma og Pappa dro ut for å spise kjempegod middag på Casa Mia i Lillestrøm. Har nok blitt min nye favorittrestaurant. Bursdagsgavene har ikke akkurat florert (sånn er det vel når man blir eldre), og spesielt ikke siden jeg allerede hadde fått gaven min fra foreldrene mine da vi var i USA (å få svømme med delfiner i Discovery Cove). Men jeg slapp i alle fall å jobbe på dagen min, og det var jo nesten bursdagsgave nok i seg selv :p

Image6
^^ Bakt kake til meg selv, haha :p

Image4
^^ Fikk denne super svære og nydelige blomsten av sjefen min 🙂

Image2
^^ Og fikk denne oppskriftsboken av Nina C og Hanne, og jeg som tenkte sist på tirsdag at jeg trengte en ny bok med kakeoppskrifter! 😀

18 thoughts on “Hipp Hurra for meg!

  1. Gratulerer kjempe masse med dagen til deg, litt på etterskudd:) Så bra at du hadde en fin dag:)

    //krystall sliping er ikke vondt, men huden blir litt sår type veldig solbrent følelse rett etterpå, men dagen etterpå er rødfargen og solbrentfølelsen borte. men dette varierer fra behandling til behandling, og styrken på behandlingen. Men jeg vil ikke si at det gjør vondt, kanskje bare litt sårt.

Legg igjen en kommentar

