Ukens bilde; uke 8!

I går kveld tok jeg en liten tur til Oslo, for å ta et par øl med venninna mi Stine som flytter til Australia om et par dager. Har ikke sett henne på en stund, så måtte få skvist inn tid til å treffes før det går alt for lang tid igjen til vi sees neste gang. Vi satt i alle fall i flere timer og pratet om alt og ingenting, fortiden og fremtiden. En kjempekoselig søndagskveld, før starten på en lang arbeidsuke!

Og så har jeg greid å finne frem enda et bilde denne uken også.

Image3

Før jul var jeg på Nationalteatret og så Folk og Røvere i Kardermommeby. Det var min favoritthistorie når jeg var liten, så hadde faktisk kjempelyst til å se den på scenen også. Likte veldig godt hvordan det var blitt lagd, og spesielt dette settet på scenen. Utrolig mye de fikk skvist inn på såpass liten plass!

14 thoughts on “Ukens bilde; uke 8!

Legg igjen en kommentar

