Nye innkjøp :)

I går kveld etter jobb fikk jeg for meg at jeg måtte dra til Jessheim i håp om å finne noen sko jeg likte på Eurosko, men som de ikke hadde i størrelsen min på Kløfta. Dessverre fant jeg de ikke, men siden det var nattåpent var det en del gode tilbud, så jeg gikk innom et par andre skobutikker før jeg fant det beste salget inne på DinSko. Skoene kostet helt ned i 50 kroner! Og jaggu fant jeg ikke et par som satt som støpt på bena mine til bare 50 kroner, helt perfekte ❤ Det var jo pratisk talt gratis!

Image4
^^ Og syntes de ser mye finere ut i virkeligheten enn på bildet, hehe :p

I tillegg fikk jeg to bursdagspakker til meg selv fra meg selv i posten i dag. Begge sto på ønskelista mi fra jul, men regnet med at den måtte jeg ta fatt på selv etterhvert.

Image2

Married with Children (Bundy på norsk), endelig ❤ Er så mange år siden jeg så denne serien sist (bortsett fra den ene sesongen jeg har hatt på DVD i noen år). Gleder meg til å få et kjært gjensyn med en av favoritt seriene mine da jeg var yngre. Og jeg kommer sikkert til å skjønne mer av vitsene nå vil jeg tro :p Utvidet også min Disney samling, med Monsters Inc som jeg kun har sett en gang for mange, mange år siden, og Fantasia som jeg faktisk aldri har sett!

21 thoughts on “Nye innkjøp :)

  1. Likte skoene kjempegodt, og de var så fine 😀
    Monsterbedriften er en film som jeg eeelsker, gleder meg til toeren kommer ut i år 😀 hehe
    xx Siri

  2. Åh, og de er jo RÅtøffe! 50 er jo ingenting – det hadde jo til og med jeg hatt råd til! 😉 Og monsterinc er det på tide at jeg ser!!!!

  3. Ah- elsker at du skriver om filmer etc.. Drev og leste noen par anmeldelser.. Fine sko du handlet.. Jeg har fått skomani – og det gjør lommeboken blakkere..

Legg igjen en kommentar

