Ukens bilde; uke 7!

I går tror jeg virkelig var den kjedeligste dagen på jobb, ever! Hvor var alle menneskene? Og jeg som pleier innerst inne å håpe på at det blir lite å gjøre, siden jeg er verdens lateste person :p Etter jobb ble kvelden tilbragt foran TVen for å se Grammy utdelingen som var natt til mandag. Ganske bra show var det også, og det var stort sett bare folk jeg likte som vant. Det liker jeg. Og spesielt Mumford & Sons ❤

Og her kommer også denne ukens bilde!

 

Image3

Har gått og drømt meg bort tilbake til Dubai i det siste, er fortsatt helt uvirkelig at jeg faktisk har vært i Midt-Østen, og Dubai som jeg alltid har drømt om! Dette bildet her er tatt inne i moskèen vi var på besøk i, og den viser alle de forskjellige tidene en muslim skal be, bortsett fra kl 6:46, den viser når sola står opp. Visste ikke før dette at klokkeslettene de ber til forandrer seg jo til hver eneste dag, siden det går etter sola, noe jeg ikke var klar over. Det må jo være et svært så styr, hvis ikke alle hus har en sånn smart tavle som dette. Ellers så er det jo greit at til hvert klokkeslett er det noen som kaller inn til bønn som høres utover absolutt hele byen. Fascinerende.

16 thoughts on “Ukens bilde; uke 7!

  1. En gang i løpet av mitt liv skal jeg reise til Dubai også, ser fantstisk ut der!
    Har også lyst å besøke en moske, har enda ikke vært inni en selv om jeg har vært to ganger i Tyrkia 😀

Legg igjen en kommentar

