Ukens bilde; uke 6!

Akkurat nå holder jeg på å prøve å bake franske makroner for første gang. Er tvilsomt om det blir vellykket, men jeg syntes det var så godt da jeg smakte en på Wayne’s forrige uke at jeg bare måtte prøve å lage de selv!

Men anyway, over til ukens bilde!

 

Image4

Denne lille søtingen ser man på Studio Backlot Tour i Hollywood Studios, Disney World. Det er en ride hvor man får se litt backstage i filmproduksjon og parken. Rundt en sving står denne fine topiary-en (vet ikke hva det heter på norsk…) av Mikke Mus 🙂

19 thoughts on “Ukens bilde; uke 6!

  1. Så koselig bilde 🙂 Jeg må forresten bare si at du skriver helt fantastiske film-innlegg! Håper du fortsetter slik så jeg kan få mange nye må-se filmer på listen min 🙂 Ha en fin onsdag søte deg!

    SV: Hehe, ja det har vært en nydelig måned ♡ Ja, jeg gleder meg veldig til å se filmen 🙂

Legg igjen en kommentar

