Orlando next! <3

Da er det endelig snart på tide å gå ut døren igjen for å reise til Gardermoen! Ble et par ferieturer på meg i år, men den siste blir nok den beste! Er jo ikke bare ferie, jeg skal hjem. Hjem til Orlando, skal mye til for at jeg finner et like fantastisk sted å bo i fremtiden! Bare en flytur så er jeg endelig på min favorittplass i hele verden ❤

PCen og bloggen blir selvfølgelig med, så det kommer forhåpentligvis noen ferieoppdateringer i ny og ne. Må jo skrive en reisedagbok 😀

Image2

9 thoughts on “Orlando next! <3

  1. Dere får ha en super duper fin jul i Orlando! :)Send gjerne litt varme hitt:P hehe
    SV;Tror jeg kan si på begges vegne at filmen falt i god smak! 🙂 Synd at de har delt opp «filmen» i tre deler. Må vente helt til 13.desember 2013 for å se andre del og 2014 for å se neste. hehe:P

Legg igjen en kommentar

