Endelig juleferie!

Endelig har jeg juleferie! Og den lengste juleferien….ever? Over en måned til jeg skal på jobb igjen, det blir digg med en pust i bakken, men blir jo selvfølgelig blakk av det. Hjelper jo selvfølgelig heller ikke at jeg kommer garantert til å bruke opp alle sparepengene mine i mellomtiden. Stakkar sparekontoen min, mitt nyttårsforsett må uten tvil være å sette opp en SuperSpar konto og få spart en fast sum hver måned.

Anyway, arbeidsdagen min ble faktisk kuttet litt kort, for i 17 tiden fikk jeg en melding av verdens beste Sina som sa hun satt på Gardermoen på vei hjem til vestlandet til jul, og lurte på om jeg ville komme å holde henne med selskap. Siden det ikke var noe særlig å gjøre på jobb så dro jeg en god stund tidligere, og møtte henne på Starbucks. I grunn en perfekt julegave å se henne, for det er det sikkert alt for lenge til neste gang! ❤

Har også blitt en liten pause i mitt faste Ukens Film innlegg (og film anmeldelser generelt). Må virkelig få skrevet om de tre-fire filmene jeg ikke har skrevet om. Har jo også skrevet upubliserte innlegg om alle andre filmene jeg har sett i år som ikke er postet, men de går jo helt i glemmeboka. Den siste måneden har virkelig flydd unna, og føler det på kroppen at den er sliten og trøtt av både mye å gjør og den kalde, mørke vinteren. Håper litt Florida sol gjør susen!

Image2
(Fra et julepyntet Epcot i 2009)

10 thoughts on “Endelig juleferie!

  1. Wow, skal du feire jul i Florida? Det hørtes ut som en gøyal opplevelse 😀 Julesnøen er kanskje litt fraværende, men.. det er ikke alle som har feira jul i Florida haha 🙂 God juleferie!

  2. Så deilig med så lang ferie da!! Nyt det masse 🙂 jeg har litt over en uke…og skulle gjerne hatt mer, men skal nyte å ha fri og slippe dra på jobb! Det blir fantastisk 🙂

Legg igjen en kommentar

