Lady Gaga konserten :D

På torsdag var jeg jo på Lady Gaga konserten i Telenor Arena, og det var selvfølgelig helt fantastisk! Så henne også i Spektrum for to år siden, og føler meg så heldig som har fått sett henne live to ganger! Hun setter jo opp ikke bare en konsert, men et skikkelig show! Må si jeg likte kostymene hennes mye bedre på The Monster Ball Tour, men ellers var alt like bra som forrige gang! Liker at hun bruker så mye tid på å kommunisere med publikum, og hvordan hun prater til oss. Og denne gangen tok hun også opp flere fans på scenen, og det var jo noe av det beste under hele konserten! Det store settet var også helt amazing, og var jo et tre etasjes slott! Gleder meg allerede til neste konsert!

Image4
Image6
Image2
Image8

18 thoughts on “Lady Gaga konserten :D

  1. Sto du så nærme at du fikk så bra bilder?! Iphonen tok jo bare skikkelig ræva bilder….det var kjedelig. Men konserten var utrolig bra!!!! Jeg var super imponert over henne, og ser henne gjerne igjen. For en stemme!!!

Legg igjen en kommentar

