Ukens Bilde; uke 48!

I går innstallerte jeg endelig de nyeste utvidelsespakkene til The Sims 3. Så da ble det selvfølgelig en sen natt etter en sen arbeidsvakt. Og i dag har jeg brukt hele dagen på å pakke for jeg reiser jo til Dubai på torsdag! OMG! Men nå skal jeg snart gå ut døren, for det er endelig tid for å se den siste Twilight filmen med Nina C og Hanne. Kan ikke akkurat si at Twilight filmene er en av mine favoritter, men måtte jo nesten få med meg alle sammen :p

 
Men her kommer i alle fall denne ukens bilde!

 

Plukket bare et helt random bilde i Ukens Bilde folderen min, og da ble det dette av min favoritt Disney figur! Pluto må jo være favoritten til en hunde elsker som meg, så da ble det sånn. Mine to Pluto bamser står med heder og ære på hylla mi, og det kommer de nok til å gjøre lenge! Akkurat dette bildet er tatt i paraden i Magic Kingdom, Disney World, som jeg faktisk ikke har fått med meg så mange ganger. Man lærer fort noen triks, og når en parade er på gang er det jo selvfølgelig mindre køer i attraksjonene 😉

Legg igjen en kommentar

